Ik weet niet is welk subfora ik dit moet posten, dus ik koos voor het meest algemene. En dit is mijn anonieme account op gs.
Maar ik moet dit een soort van even kwijt. Zoals de titel al zegt, ik heb voorspellende dromen. Ik onthoud bijna nooit mijn dromen (lees: 1 of 2x in de maand onthoud ik mijn dromen). Vroeger op de basisschool vertelde een vriendin bijna elke dag haar dromen aan mij en ik kon bijna nooit de mijne vertellen… En als ik ze onthoud dan weet ik het nog heel vaag en dan vergeet ik ze vaak weer. Maar dan maak ik wat mee maak, dan denk ik HUH DIT KEN IK (een soort van deja vu gevoel). En dat heb ik dat gedroomd, maar het is soms zooooo creepy.
Ik las net op een blog een comment wat ik l-e-t-t-e-r-l-i-j-k had gedroomd, echt zo raar. En het is geen toeval.
Ik had ook ooit een jaar geleden gedroomd dat ik met een jongen had gezoend en jahoor, afgelopen zomer had ik met hem gezoend en het was precies op DAT feestje. Het is zo raar, creepy enzo allemaal. En echt als ik het meemaak dan is het gewoon zo apart en raar? En het is niet 1 of 2x dat zoiets is gebeurd echt echt veel vaker, denk een stuk 10/15 keer.
Maar hebben jullie dat ook weleens of niet? Want aargh, ik weet het gewoon niet, het is zo raar. Maar net van die comment, dat was echt het toppunt, dat ik droomde dat ik zo’n comment las en dat het nu een paar maanden later ook zo is? :l