Voorspellen

Hee,
ik weet niet of ik dit onderwerp mag plaatsen. Maar zijn er mensen die kunnen voorspellen voor iemand anders? Ik wil zo graag weten hoe het zal gaan bij mij in de liefde, want ik ben sinds woensdag mijn vriendje kwijt en ik wil hem graag weer terug, maar ik wil weten of iemand zou kunnen voorspellen of ik hem terug zal krijgen?

Ik denk niet dat dit via internet kan…

dan moet je naar een waarzegster.

Er zijn mensen die het aan een foto kunnen aflezen. Of zeggen dat ze dat kunnen.
Ik kan het in elk geval niet :stuck_out_tongue: Ik zou iemand via google ofzo zoeken.

T_T

Haha, ik wil eigenlijk ook wel weten wat er in de toekomst met me gaat gebeuren :stuck_out_tongue:

Als je hem terug wilt moet je daar zelf werk van maken. Maar waarschijnlijk is het niet voor niets uitgegaan.

En als je gelooft in voorspellen geloof je vast ook wel in het lot. Dus denk dan maar bij jezelf “het lot wilde dat het uitging, en als het lot wil dat we bij elkaar terugkomen gebeurt dat ook!”. Ofzoiets? :stuck_out_tongue:

jaa dat laatste over dat lot is wel goed haha. die laat me goed voelen ;p

Ik ben helderziend,

maar ik ben nog niet zo heel erg ervaren dus ik weet niet of je wat aan me kunt hebben,

hm…

Ik heb gedroomt dat ik met een jongen uit me klas stond te zoenen… Toen ik wakker werd dacht ik echt, what the fuck? En een maandje later ofzo hebben we gezoend en nu is ie me - toekomstige - vriendje! Haha, vind t wel toevallig!

Maar ga naar een waarzegster ofzo! Haha sorry hier heb je niks aan! Up

ik lees het nu pas! haha, zou je misschien iets kunnen proberen te voorspellen?