Vooroordelen over vriend

Dus jij hebt een Marokkaanse vriend? Is het echt veel anders dan een Nederlandse jongen?

Nee, een Turkse. Ik zou het niet kunnen verdragen als het een Marokkaan was, no offensive (:

Hoezo dan? Zijn Marokkaanse jongens echt zo erg als het lijkt?

De Marokkanen in mijn omgeving geloven niet in monogamie, zijn arrogant en respectloos tegen meisjes. Sommige zijn wel knap ofzo, maar omdat ze ‘berucht’ zijn haak je wel snel af. Maar ik herhaal: zo zijn de jongens die ik (vaag) ken in mijn omgeving.

Omdat die jongens uit jouw buurt zo zijn hoef je toch niet alle jongens verkeerd te bestempelen…
Eerst weten hoe het die cluelessperson en haar (ex-, ik hoop het van niet)vriendje gaat. Dit is best wel een oud topic eigenlijk, haha.

Ja, daarom heb ik ook twee keer herhaalt dat de jongens zo in mijn omgeving zijn :wink: Anyway, ik ga slapen truste x

Slaap lekker! x

Je kunt wel allemaal dingen zeggen dat die vriendinnen dat maar voor hun moeten houden etc.

Maar als JIJ je er niet meer prettig bij gaat voelen krijg je later enorme spijtgevoelens als je er intiemere dingen mee gaat doen… En op dat moment kan zo’n relatie dingen behoorlijk voor je gaan verzieken.
Ik zeg niet dat je 't uit moet maken ofzo, maar 't werkt namelijk in ELKE relatie zo, dat als ZIJ bij de intieme momenten zich d’r niet lekker bij voelt, dan is dat ZIJN schuld en zit de relatie gewoon niet goed in mekaar.

Of dat nou tussen jullie 2 zit of dat 't nou door jouw vriendinnen komt, dat weet 'k niet, maar op jouw leeftijd kun je sowieso maar niet voorzichtig genoeg zijn want je hebt nog een heel leven voor je waarin je geheid nog meerdere jongens tegen gaat komen, en 't zou dus zonde zijn als je daar ook wat wantrouwend over zou gaan worden. :slightly_smiling_face:

Dankje voor alle reacties:)

Inmiddels zijn we nog samen (niet dat het al zo superlang is maar dan nog) en die reacties krijg ik gelukkig niet meer.

Ik heb absoluut niet het gevoel dat hij mij gebruikt of mij respectloos behandelt, absoluut niet. Niet elke Marokkaan is zo.
Hij is ook niet het stereotype Marokkaan. Hij is heel netjes opgevoed, behandelt alles en iedereen met respect… Het is altijd zo jammer dat mensen meteen vooroordelen hebben daarover.