Voornemens 2014

Ik heb gekeken en ik zag alleen een topic over voornemens van 2013.
Nu vraag ik me af, wat zijn jouw voornemens voor 2014?
Zijn dat dezelfde voornemens van vorig jaar, worden ze komend jaar anders of doe je niet meer aan voornemens?

Het is misschien pas halverwege november, maar zelf ben ik er ook al mee bezig.

Ik doe niet aan nieuw jaars goede voornemens. Voor echte goede voornemens hoef je niet te wachten tot een nieuw jaar! :slightly_smiling_face:

Veel plezier hebben en dingen doen die me gelukkig maken.
Lekker oppervlakkig, maar ik heb niks specifieks. Als ik iets wil veranderen in m’n leven doe ik dat namelijk nu en wacht ik daar niet mee tot een bepaald moment.

Ik doe niet echt aan voornemens, ik kan me er niet zo goed aan houden.

Ik houd me nooit aan mijn voornemens.
Daarom heb ik voor volgend jaar maar 1 voornemen: slagen voor het vwo. En dat voornemen gaat wel lukken (hoop ik).

Ik start nu met AFstuderen en AFvallen!

2013 is niet eens afgelopen

Geen voornemens. Ik hoop op een gelukkig 2014:

• Geluk in de liefde
  • Succes op de werkvloer
  • Gezondheid

Dat was het wel zo’n beetje.

nou ik ben nu al begonnen aan me voornemens omdat ik er vorig jaar nogal slecht in was.

• afvallen
    • geld sparen
    • goede cijfers halen

Vwo halen en gezond leven.

Ik vind dat ik het eigenlijk wel goed heb gedaan dit jaar. Het enige doel is een platte buik, dus ik ga lekker fitnessen en meer sporten! en gezonder eten

• Afvallen, nog 10 kilo te gaan.
  • Stoppen met dagelijks roken (alleen nog met feesten/uitgaan).
  • Geld sparen.

-afvallen
-beter mijn best doen voor school

als je elk jaar weer je goede voornemens niet haalt dan zou je
misschien je goede voornemens kunnen opdelen in kleinere doelen die je makkelijker en sneller kunt halen? waar door je het wel haalt :slightly_smiling_face:

simpel voorbeeld… ik wil stoppen met roken…groot doel maar geen stappen…dus kun je zeggen ik ga van zeg 8 sigaretten op een dag naar 6…2 weken vol houden en vervolgens verminderen naar 4 enzovoorts enzovoorts op die manier zie je sneller vooruitgang…en vooral niet gelijk boos worden of opgeven als je een keer niet haalt gewoon verder gaan waar je bent gebleven en blijven geloven :slightly_smiling_face:
hoop dat iemand hier iets aan heeft :slightly_smiling_face: goede voornemens zijn juist zo leuk :slightly_smiling_face:

• Aankomen
  • Stoppen met nagels bijten
  • Geld sparen

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wat-zijn-jouw-goede-voornemens-288710.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wat-wil-je-allemaal-bereiken-2014-288847.0.html

^thanks voor de links, IJsblokie