Voorkant..

Hooi :slightly_smiling_face:
Ik ben met een verhaal bezig, en wil altijd een voorkant erbij.
Ik heb al een, maar als jullie nog iets leukers weten kom maar op :grinning:

Het verhaal gaat over Leanne, ze is 16 jaar, donker blond met groene ogen. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder. Haar vader woont niet ver weg en ze gaat er om de 2 weken heen. Ze heeft een zusje: Roxy… Omdat haar moeder vaak 's avonds moet werken moet ze vaak oppassen. Haar beste vriendin heet Sandra en haar vriendje heet Mike. Sinds haar ouders zijn gescheiden ziet ze haar leven als 1 groot drama, dat alles haar tegen werkt, en dat ze nooit haar zin krijgt. Als er een nieuw iemand in haar leven komt ziet ze dat haar problemen niks te vergelijken zijn als bij die andere. Ze snapt eindelijk dat er erge dingen in het leven zijn dan bijvoorbeeld geen geld te hebben om die super mooie nagellak te kopen.

http://i45.tinypic.com/2jdl4zp.jpg

Is dit al een stuk van 't verhaal? Of alleen maar een intro over iets waarover je wilt schrijven?
Want haar leven mag dan wel een drama zijn sinds de scheiding, maar een vriendje hebben is al geen drama.
Of hij moet een player zijn, haar zus moet een ontiegelijke trut zijn en op school gaat 't slecht. Daarnaast is ze ontslagen en heeft ze geen geld voor kleding. Dan heb je pas drama.
Uit frustratie gaat ze alles bij elkaar stelen om toch een luxe leven te lijden, verberg al die nieuwe dingen maar eens als je geen baan hebt.
Hup, schrijven!

Ja daar ben ik het mee eens, niet alles te eenvoudig maken :slightly_smiling_face: En ik vind de titel wel goed alleen ik ben geen voorstander van een engelse titel en het lettertype vind ik ook niet écht leuk + is het een plaatje van internet of zelf gefotografeerd?volgensmij tekenen of fotograferen ze een voorkant altijd zelf (a) maar goed, ik ben benieuwd

haha xD het word veel meer drama dan dat hoor…
maar anders verklap ik alles…
maar het ging om de voorkant, nou ??

ik had nog wat bijgevoegd ^^

ja oke, maar het word heus niet een echt boek maar gewoon iets van mezelf :slightly_smiling_face:

nog even voor de duidelijkheid…
het verhaal gaat erom dat ze zelf overal een drama van maakt en dat ze dan iemand tegen komt en dan inziet hoe makkelijk ze het eigenlijk heeft…

oh oke ja dat kan, zal ik dan persoonlijk wel weer anders doen :wink: met die voorkant dan

Over het plaatje: Ik vind dat de ‘wake up call’ te dicht op haar hoofd zit :stuck_out_tongue:
Lijkt me wel een mooi verhaal trouwens…

Verhaal kan ik niet veel over zeggen, klinkt erg standaard.

Verder is de foto op de voorkant erg mooi, maar het lettertype en de kleur ervan zijn verschrikkelijk. Je ziet erg duidelijk de pixels om de rand, het lettertype past niet bij de foto en straalt niks uit, en de kleur is te schreeuwerig.

Verder zou ik de titel en je naam anders op het beeld positioneren.

Hoe wil je daar een schrijflijn in maken dan?
Zij ziet alles als een drama? Wat zie jij dan voor je?
Want er moet dan een climax komen in je verhaal wat de spuigaten uitkomt en dan komt ze pas tot bezinnen en tot een oplossing.
Je moet gedetaileerder nadenken en meer typen tijdens het uitwerken.
Anders kom je nooit aan een goede pagina hoeveelheid voor een verhaal/boek. Dan wordt 't meer een opstel.

kijk daar heb ik wat aan xD

HET GAAT NU NIET OM HET VERHAAL, MAAR OM DE VOORKANT
het verhaal mogen jullie afkraken als ik hem plaats :slightly_smiling_face: