Voorkant agenda pimpen. Maar hoe?

Helleuuhhh,
ik zit eigenlijk met een klein probleempje! ik heb een leuke agenda gekocht voor het nieuwe schooljaat, die van blond. Nou blijkt dat iedereen die agenda heeft. Wat ik dus niet leuk vind. Dus dacht ik, ik ga de voorkant kaften, pimpen of versieren. Heb echt geen idee hoe!
Kan iemand me misschien helpen? ik ben namenlijk totaal niet creatief!
xx

niet dat ik zo creatief ben maar wij kregen een agenda van school dus mijn vriendinnen en ik hebben er foto’s op geplakt van de dingen die wij leuk vonden zoals kledingmerken en leuke foto’s van de klas en elkaar Xxx

hmm, dankje! Daar kan ik denk ik wel wat mee!
xx

krantenpapier, daar kun je ook heel leuk mee kaften! of stukken uit tijdschriften (mooie foto’s etc)

Foto’s, kant plakband (Xenos heeft dat oa), mooie tekstjes, spiegelstukjes (soort mozaiek ervan maken)… ik ben niet zo heel goed in die dingen, maar dat is wat ik wel es voorbij zie komen.

Foto’s, kaftpapier, tijdschriften plaatjes er zijn zoveel dingen om je agenda mee op te pimpen! (;

Ik heb er gewoon kaftpapier om heen gedaan.

Idd foto’s, stickers, plaatjes, teksten…etc erop plakken

Kaftpapier eromheen in een leuke kleur, stickers enzo erop plakken, foto’s van je vriendinnen, foto van je vriendje, leuke tekstjes. :wink:

dankje!! xx

Bij het creabea forum heb je daar een speciaal topic over, hoe je je agenda moet pimpen, daar staat heel veel op kijk daar maar even

Reisgidsen! Echt, die kun je gratis bestellen op internet moet je even googlen en vooral de Djoser reisgidsen hebben echt leuke tekeningen erin staan!