Voorjaarsvakantiedilemma

Ik wil aankomende vakantie naar het buitenland om mijn vriend op te zoeken. Ik heb de keuze uit twee opties:
~5 dagen met een hele goedkope vlucht, waardoor ik wel 2 hele leuke evenementen mis
~8 dagen met een duurdere vlucht, langere reistijd en ook 's nachts reizen, maar mét die evenementen.

Het prijsverschil tussen de twee opties is trouwens 150 euro, ik kan het wel betalen maar ik zou het geld ook goed kunnen gebruiken voor andere dingen.

Ik weet dat ik uiteindelijk zelf de keus moet maken en daar weinig bij geholpen kan worden, maar wat zouden jullie doen?

Sorry als dit in een ander topic moest

Tja, is het het waard.

150,- + korte reistijd of 3 dagen extra + 2 evenementen.

Als ik het (makkelijk) zou kunnen betalen zou ik voor de 8 dagen gaan, maar zoals je al zegt het is jouw keuze.

Maak een lijstje! Zet de voor- en nadelen van beide situaties op een rijtje.
Persoonlijk zou ik voor optie 2 gaan, maar denk niet dat je daar heel veel aan hebt haha (:
Succes x

Welke evenementen zou je missen dan?

Ik zou voor de langere reis gaan, ik weet niet naar welk land je gaat maar als je ergens heen gaat zou ik wel voor de volledige pakket gaan zegmaar.

Vind je de 2 evenementen 150 euro waard?

Misschien de tijd die je dan samen door brengt daar bij zo evenement? Die tijd samen is ook wel belangrijk, toch?

150 euro voor 3 dagen extra samenzijn met je vriend + 2 hele leuke evenementen?

Ik zou het wel weten, daarvoor gaan natuurlijk maar ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken en bepalen of ik het bedrag zou kunnen missen…

Ik zou voor de 8 dagen gaan als je het geld kan missen.