Voorhuid blijft hangen

Heeeeyy,

Voor alle aftrek queens en pijp fanaten onder ons, ik heb een nogal ‘technisch’ probleem dat ik even in de groep wil gooien. Als mijn vriend opgewonden is, zwelt zijn eikel zodanig op dat zijn voorhuid er niet meer overheen wilt. Nou wil ik hem best graag aftrekken en pijpen, maar ik ben gewend om daarbij de voorhuid over de eikel heen te trekken. Ik snap niet hoe ik hem moet aftrekken/pijpen als ik z’n voorhuid niet over z’n eikel krijg. Zijn voorhuid blijft dan opgestroopt onder de rand van zijn eikel zitten omdat die op een gegeven moment zodanig zwelt dat hij niet meer terug kan. Ik zie wel eens hoe hij hem zelf pakt bij de stam en daar wat kortere trekbewegingen maakt zonder dus z’n eikel erbij te betrekken. Maar ik dacht dat dat juist het lekkere gevoel geeft? Ik durf zijn eikel niet direct te pakken omdat ik denk dat dat teveel schuurt en dan juist te gevoelig is.

Any tips?

Ik zou zeggen, praat er met hem over, vraag wat hij fijn vindt

Praten inderdaad, hij weet wel wat hij fijn en niet fijn vindt. Door het daar met elkaar over te hebben weet jij ook beter hoe je hem het fijne gevoel kan geven.

En, misschien moet hij even langs de huisarts? Een vernauwde voorhuid kan hij ook niet goed schoonmaken. :zipper_mouth_face:

@Mirrorball @Huomata Jaa ik heb het er wel met hem over gehad en hij laat ook zien hoe hij het zelf doet, maar het voelt voor mij heel onwennig omdat ik dit bij mijn vorige ‘penissen’ niet ervaarde. Dus ik vraag me af of jullie dit wel eens ervaren en hoe je dan met de voorhuid-eikel omgaat.

Nee het is niet zozeer dat zijn voorhuid vernauwd is, in slappe toestand of medium opgewonden kan hij hem wel gewoon erover heen halen. Maar als hij echt opgewonden wordt zwelt de rand van zijn eikel zodanig op dat zijn voorhuid opgestroopt blijft zitten onder zijn eikel :confused:

Ooh, onder zijn eikel. Met extra glijmiddel je hand misschien gebruiken en over zijn eikel wrijven. Of je mond erbij?

Hmm goeie! Dankje

ik heb dit ook gehad, inderdaad zorgen dat zijn piemel glad (olie, glijmiddel, spuug) is en juist met je hand wrijven over zijn eikel en niet het velletje steeds over het randje duwen zeg maar.

@Joseetje Dat laatste kun je niet altijd voorkomen toch?

Gewoon vragen wat hij fijn vind.