voorgevormde jurkje

hoi meiden,
oke de titel klopt niet helemaal, maar ik wist even niet hoe ik het kort kon uitleggen haha.
maar ik heb een probleem. over een paar weken heb ik mijn eindexamengala en daar heb ik via internet een one-shoulder jurk besteld. Op maat gemaakt, dus hij paste (bijna) perfect. Alleen hij is erg voorgevormd. Er zitten dus van die dikke paddings in. (of hoe je dat ook noemt) Normaal heb ik een kleine 75A, en door die dingen lijkt het wel een B/C. Vooral omdat zeg maar mijn borstbeen best plat loopt daarboven vind ik het niet zo mooi. Dus ik heb al een strapless maximizer bh gekocht bij de hunkermoller, want ik dacht dan loopt het wat mooier over. Alleen ik ben bang dat die bh het alleen maar erger maakt, zeg maar qua cupmaat.

Dus wat zouden jullie doen? bh terugbrengen en er een gewone strapless kopen. Of eentje met een gewone push-up? (want zo’n maximizer is echt twee maten ofzo… :slight_smile:
Of nog andere ideeën om het wat natuurlijker, of onopvallender te laten lijken.
Want ik ben echt heel erg bang dat het echt heel erg opvalt. Ook al zeggen anderen dat het wel meevalt.

sorry voor het lange verhaal haha.
xx

Kun je het er niet uithalen?
anders zou ik gewoon een normale strapless beha doen, of een beha met één schouder… omdat je anders je bh bandjes erg ziet. Of als je het prettig vind klein beetje push up.
want en de padding + maximiser is echt 3 cupmaten groter denk ik hahah dat zou ik zeker niet doen

Ojaa wat je ook kunt doen is met makeup (bronzer) een beetje aanbrengen in je decollete… Oke dit klinkt heel raar! maar dan lijkt het wat voller… en dus natuurlijker. Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar ik zag het een keer op een blog :slightly_smiling_face:

Nee het zit echt helemaal vastgestikt en met baleinen en alles. Dus dat gaat niet lukken. En dan wordt de bovenkant ook te wijd ben ik bang.
Maar bedankt. misschien ga ik dan maar op zoek naar een ‘gewone’ push up.

Alleen iemand misschien nog ideeën om het wat platter of natuurlijker te laten lijken?

edit; o jaa dat heb ik ook wel is gezien. Dat zou ik misschien ook nog kunnen (: