Voorgevel.

Sommige meisjes hebben op foto’s en in het echt het perfecte décolleté. Net niet teveel inkijk, maar ook niet te weinig ! Hoe zorg je hiervoor & hoe kun je je borsten groter laten lijken wanneer je al een push-up bh draagt ?
Perfecte voorgevel !
Op dit plaatje, vind ik echt mooi !

xo’

Geen idee, andere push up bh? Meer vulling?

Pfffff… Ik zie om heel eerlijk te zijn nooit meisjes er zo bij lopen.
En wat je nodig hebt zijn een stel tieten, een pushupbh en een te laag topje.
Klaar.

Een BH met héél veel push-up. Niemand heeft van zichzelf borsten die ‘omhoog gelift’ staan, dit bereik je alleen door ze omhoog te pushen met behulp van bijvoorbeeld een push-up bh. Verder zijn er ook nog trucjes met make-up waardoor je het effect van gepushte borsten kan versterken, hier heeft Serena van beautylab.nl ooit een artikel over geschreven, maar het kwam erop neer dat je door middel van een donkere blush bepaalde schaduwen kon creëren waardoor je borsten groter lijken.

Siliconen.

Een pushup ja,
Maar ik snap echt niet dat je dit mooi vindt…
Iedereen ziet dat het nep is en het is vreselijk ordinair om met zo’n inkijk rond te lopen…

hahahaha ik moest even lachen om die titel.
OT: plastische chirurgie.

ik snap niet wat je daar mooi aan vind.

Pushup, en eventueel ook shapen met make-up, als je het goed doet, lijken ze ook groter! Hoe je dat doet zie je hier. Zou het wel alleen voor een foto ofzo doen (:

Die foto is wel héél erg gephotoshopt…

Dubbeeel

Ik vind dat zo nep. Haar tieten zitten gewoon 10 centimeter hoger dan ze horen te zitten.

Op die foto is wel echt heel lelijk, het is gewoon zo overduidelijk dat dat keihard omhoog gepusht is…

Ziet er niet uit, snap niet dat je dat wilt.

Ik snap echt niet dat je dat mooi kan vinden. Maar ja, als je er per se zo bij wil lopen kan je het beste plastische chirurgie overwegen, een bh met heel veel push-up gebruiken, met make-up schaduwen maken en/of photoshoppen.

http://www.youtube.com/watch?v=HErdtVkR3Nw v.v

En vergeet niet dat je er na al dat rotwerk verschrikkelijk ordinair uitziet, yay! Dat is geen decolleté meer, dat is alles plat/omhoog duwen.