Voordrager voor je fiets

hee!

De laatste tijd hebben veel mensen zo’n voordrager op hun fiets, soms ook met een mand of kist.
Ik heb er vanmiddag namelijk een besteld + kist, het lijkt me vooral heel handig omdat voorheen mijn tassen altijd kapot gingen vanwege het om de schouder dragen of aan het stuur, die kan ik er nu mooi inleggen ;p
Maar wat vinden jullie er nou eigenlijk van, mooi? handig? of lelijk? En hebben jullie er zelf ook een?

http://i51.tinypic.com/2hzpsw2.jpg

ik vind het er echt leuk uit zien, en wil er zelf ook 1 (:

Ik heb er ook één, met een mand!
Vind het super leuk :slightly_smiling_face:

Tuurlijk heb ik er een!! Een krat met bleomentjes

Oh ik zie ze normaal altijd achterop iemand’s fiets, ik vind ze opzich wel praktisch maar ik heb er geen nodig (:

ik vind het leuk :grinning:

Ziet er wel leuk uit, kan er ook nog eens iemand op zitten :’)

Ik wil met zo’n rieten mand. Maar dan wil ik ook een crème kleurige fiets, met bloemetjes kettingkast en jasbeschermers (:
Hehe. Sinterklaas? (A)

ik heb er eigenlijk geen mening over xD

-

lomp, ik zit elke ochtend vast in de zus van mn fietsje :’)

uh, de fiets van mn zusje.

Ik heb de postcode loterij fiets. En daar een rieten mand op met een rozen slinger! En ik vind het superleuk+handig!

wij noemen het een rekje xd.
maar ik vind hem wel leuk, alleen het lijkt me zo moeilijk vastmaken (je tas ofzo)

-

hahahaha!
maargoed, ik krijg een roze drager (heb zelf een zwarte fiets) en een zwarte mand. Alleen ik hoop dat ik mijn fiets dan nog wel een beetje kan parkeren op school :’)

Ik vind het heel grappig staan, maar wel echt 'n euh… popiejopiehype ofzo x] niet iets voor mij dus x] k heb ook n rode fiets en dan is t weer niet mooi hehe

ik vond zo’n grote rieten mand voorop wel grappig eruit zien

Ik vind irritant in onze schuur :stuck_out_tongue:. Mijn zusje heeft zo;n ding met zo’n grote mand erop en dat bakbeest neemt zoveel ruimte in in de schuur. Ik ben elke keer 3 uur bezig om mijn fiets eruit te halen, omdat zij dat ding er niet normaal in kan zetten

Ik zie het heel vaak de laatste tijd.
Het ziet er leuk uit en is handig, maar ik zie mezelf niet met zo’n mand ervoor.

als ik het wel zou doen, zou ik een rieten mand willen :grinning: