Voordelig parfum?

Haai!

Ik heb een vriendin die met veel korting parfum kan kopen en ik vroeg me af of jullie misschien geïnteresseerd zouden zijn als er daarvan een topic op het verkoop forum stond.

Zouden jullie het dan kopen?

• Als veel mensen ja zeggen ga ik het misschien wel doen.

Dat is een fijne actie!
Ik kan het alvast niet doen, ik woon in België (ik kan het dus niet waarschijnlijk…) en ik heb nog een half flesje. (ik hou niet zo van verschillende soorten)

niet echt , zie en ruik het liever zelf. maar het is wel handig dat het voordeliger is .

Calvin Klein Eternity als je die goedkoop zal kunnen krijgen? (A)

Zal heel fijn zijn :blush:

nee, ik ga naar duitsland en daar hebben ze ook hele goedkope parfum
daar is die playboy ook heel goedkoop enz

Dat is waarschijnlijk toch nep, of het zijn parfums die eigenlijk als tester in de winkel horen.

Hugo Boss - Orange dan heb ik altijd intresse!

@PindaKaasPotje Ja, maar als je het dan in de winkel ziet liggen en het dan misschien niet koopt en het wel heel lekker vind ruiken. En dat je dan daarna op die verkooptopic komt en hem ziet staan… Dan heb je toch een idee van hoe die ruikt, en dan ook nog eens voordeliger (:

Nope

Een vriendin van mijn moeder verkoopt ook goedkope parfums, onder de ‘echte’ namen maar dan de neppe variant. Die je ook op braderieën kunt kopen zeg maar. Die ruiken en zijn nooit zo goed als de echte, dus ik pass!

Ja :slightly_smiling_face:

Is dat van die FM group ofzo?

Ja, maar alleen in deze merken, ik ben dr vast wel 1tje vergeten hoor haha maar ik heb zeker interesse in:

• hugo boss
  • chanel
  • dolce & gabbana
  • jean paul gaultier
  • marc jacobs

Zijn het echte merken? Of is het neppe parfum?

Ja (:

Ik heb zeker interesse in een flesje YSL’s Parisienne( als je dat zo schrijft xD)
en Chanel Chance!

ji bent tenmiste eerlijk :slightly_smiling_face:…als ik soms via via van de mensen tegenkom die parfums goedkoop verkopen,draaien ze er egt altijd om heen of hetnu echt of nep is…zoo irritant…ik koop gewoon alttijd van de ici mijn parfums.klaar

FM is wel echt goed!

Ik ken ook iemand die parfum verkoopt van merken die dan in een ander flesje zitten. Volgens mij ruikt het wel precies hetzelfde…

Ja, wel als ze echt zijn