Voordelen

Mensen praten altijd wel veel over nadelen van roken… maar wat zijn dan de voordelen als er zó ontzettend veel mensen roken?
Ben benieuwd wat de rokers onder ons zullen zeggen…

Dat vraag ik me nou ook af jaa. (:

ik rook niet. &een voordeel van veel rokers? Dan word hun huid snel rimpelig en de mijne niet(: oke slaat nergens op maar ik weet geen voordelen.

i dun know

mijn broer zegt…
om stoom af te blazen en het is relaxed…:slightly_smiling_face:
muhaha

´Het helpt tegen de stress.´
Dat zei n vriendin laatst toen ik haar vroeg waarom ze rookte.

• Helpt tegen de stress
  • Relaxed (wat een ***woord :'D)
  • Helpt beter na te denken

je bent stoer als je rookt.

Als je eenmaal verslaafd bent en je rookt een tijdje niet, voel je je rot. (prikkelbaar, gespannen) Dus rook je en voel je je beter (relaxed). Dat is dan het grote voordeel.

Ik ben ex-roker trouwens. Ik weet wel waar ik het over heb.

inderdaad.
en toen ik begon, een jaar ofzo geleden, ben ik 7 kilo afgevallen.

Er zijn niet veel voordelen,
maar ik vind het altijd fijn om even buiten een sigaretje te roken

en volgensmij als je buiten staat te roken met mensen, maak je ook sneller contact… tenminste ik sta altijd te kletsen. (:

Ik ben 5 kilo afgevallen sinds ik ben gestopt :grinning_face_with_smiling_eyes:

( ik rook zelf niet )
Rokers hebben volgens mij idd sneller contact,
al is het gewoon vragen of je een vuurtje hebt ofzo, je hebt altijd een reden om iemand aan te spreken.

het is COOL!

dat is sowieso wel waar, want daardoor date mijn beste vriendin met echt zooooooo’n knappe jongen.

Voordelen? Tja… Ik weet dat je erdoor gaat stinken, dat je eraan verslaafd raakt, dat het veel geld kost, dat je gele tanden/ vingers krijgt, dat je er erg ziek van kunt worden en dat je andere mensen lastig valt met de rook…

Je kunt het gebruiken om makkelijk contact te maken, maar daar zijn nog zoveel andere manieren voor…
Mensen gebruiken het om te ontstressen, maar dat kun je op heel veel andere manieren ook…
Sommige mensen vinden het gewoon lekker, waarschijnlijk alleen omdat de verslaving weer gestild wordt XD

Echte voordelen zitten er gewoon niet aan!

niks

Dat heb ik ook, en dat terwijl ik totaal geen sociaal persoon ben :stuck_out_tongue:

dus van roken val je af?

dus van roken val je af?