Heee,
Voor carnaval heb ik een echt een geweldige jongen ontmoet. We zijn samen naar de bioscoop geweest en we hadden het echt heel leuk. Heel carnaval hebben we samen doorgebracht, er was het een ‘klik’. Iedereen vond ons schattig samen, ik was trots dat ik zoiets naast me had staan!
Na carnaval hadden we nog een keer afgesproken.
Vanaf toen ging het totaal mis. Hij was bij me thuis, alleen hij had een briefje (bij hem thuis) op tafel gelegd, met er op : ik ben bij Mike. (vriendvanhem). Later die avond whatssapte z’n vader waar hij bleef, zijn vader was echt boos. (dat hij gelogen had)
Toen hij die avond thuis kwam, waren zijn ouders helemaal over de rooie. Hij had de waarheid tegen zijn ouders gezegt (van dat hij mij leuk vond) Toen zeide zijn ouders gemene dingen over mij, en dat hij niet achter een meisje aan moet lopen. Hij zei dat hij mij niet opgegeven, en voor me ging vechten en honderd procent voor mij zou gaan.
1,5 dag daarna deed hij kortaf en ik wist dat er iets was. Toen zei die dat hij geen gevoelens meer voor me had. Zomaar, pats boem ineens?
Weetje jullie misschien of dit goed kan komen? Ik voel me echt rot, zal het dan echt voorbij zijn?