Voorbestemd?

Het is net zo iets als Sinterklaas en God, als je er in gelooft dan bestaat het, als je er voor open staat kan het waar zijn en als je er niet in gelooft dan bestaat het niet.

Ik denk dat mensen dat gewoon denken, soms passen ze gewoon heel goed bij elkaar. Maar stel iedereen zou voorbestemd zijn, zouden heel aardige mensen dan ook voorbestemd om bijvoorbeeld heel hun leven single te zijn? Daarom geloof ik er niet zo in…

Ik geloof er heilig in.

Ik heb geen idee. Het klinkt heel mooi, maar ik betwijfel het.

Haha, het klinkt ook mooi! (: Maar de meningen verschillen dus nogal.

Ik geloof niet in ‘voorbestemd’. Door wie dan, God? Bullshit, in mijn ogen.
Ik geloof wel in mensen die bij elkaar horen, ongeacht of het toeval ze heeft samen gebracht of iets anders.

Nou, als je iemand leuk vind ga je automatisch zoeken naar dingen die je gemeen hebt, of die iets zouden kunnen bedenken. Dus ik denk niet dat het echt voorbestemd is, je let er gewoon meer op.

ik denk niet dat iemand letterlijk voor iemand anders voorbestemd is, maar wel dat er mensen gewoon bij elkaar horen.

Up.

Ik denk dat het wel bestaat. Ik geloof erin. Maar als je zoiets de hele tijd denkt, en hij maakt het uit of hij ziet je niet zitten. Komt dat misschien wel harder aan…

Het bestaat denk ik wel.
Bij veel stellen is het wel duidelijk dat ze bij elkaar horen, en voor elkaar gemaakt zijn.

Ik geloof er niet in. Want, waarom zouden sommige mensen het vinden en anderen niet of het weer verliezen?

Ik geloof niet dat er maar 1 ware is voor je.

Dit, en ik geloof er ook in. Misschien is het stom maar het geeft mij een fijn gevoel om het te geloven! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat wel bepaalde mensen echt bij elkaar horen, maar dat er niet maar één optie voor ze is. Dus dat het meerdere mensen kunnen zijn waar jij bij zou kunnen horen. Anders zou het ook wel erg toevallig zijn dat jouw zogenaamde soulmate ook in Nederland woont etc. :’) En dan afhankelijk van wie er bij wie terecht komt blijven bepaalde mensen ‘over’ als het ware.

Ik denk als je zelf erin gelooft dat er voorbestemde liefde is, je ook zelf sneller zult denken dat jij en je vriend voorbestemd zijn. Ik denk opzich dat er wel iets bestaat als het heeft zp moeten zijn maar heel veel dingen zijn ook gewoon toeval. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Ik geloof er wel in, alleen al omdat het een mooie gedachte is.

Ik hoop het niet. Het zou toch triest zijn als die persoon sterft voordat je hem überhaupt maar hebt ontmoet. Of dat je 20 bent, je bent net een jaar samen en hij sterft, dan kun je de rest van je leven nooit meer écht gelukkig met iemand anders zijn. Triest, toch?

Ik geloof in toeval.

Nee ik denk het niet, ik denk dat je op ten duur misschien iemand vind die het waard is om je hele leven mee te voortzetten. Of gewoon met iemand waarmee je kan leven, en als er 1 dan veel veranderd komt er misschien een ander waarmee je graag wilt zijn. Niemand is zijn hele leven hetzelfde, toch? :slightly_smiling_face: