voorbereiding eerste kr seks

Hahahahahahahah.

Wat bedoel je met schmink?
Hoe je je schaamhaar wilt moet je helemaal zelf bepalen, hij moet je maar nemen zoals je bent! Ik heb de eerste keer niet gebloed, en volgens mij gebeurt dat ook niet bij veel mensen hoor. :wink:
En ik wil je niet bang maken, maar de 1e keer doet ontzettend zeer, het klinkt misschien dom maar gewoon er door duwen, als hij eenmaal zit valt het ook wel mee.
En zorg dat je goed voorbereid bent met voorbehoedsmiddelen!

bodypaint met pijlen :grin: hahahha dan weet ie waar ie heen moet :stuck_out_tongue:
maarrruh… make-up gewoon zoals normala ja :stuck_out_tongue_winking_eye:
en de beste voorbereiding: zorg dat je al een tijdje aan de pil bent =))) en condooms natuurlijk

verder lijkt het me beter als het spontaan gebeurt :stuck_out_tongue: ipv zo voorbereid, dan wordt het volgens mij alleen maar ongemakkelijk

misschien een domme vraag maar:
hoe voelt de pijn? met wat kun je het vergelijken?

hmm is bij iedereen anders denk ik. maar bij mij was het echt zo’n soort stekende pijn

Ik heb niet gebloed, en mijn vriendinnen ook niet voor zover ik weet.
Een handdoek vind ik niet nodig, maar je kunt het wel doen…
Maar waarom moet alles geregeld zijn??
Is het niet veel leuker, spannender en lekkerder als het spontaan gebeurd? Afspreken wanneer je seks hebt is niet ontspannend, en op het moment zelf zul je al helemaal niet ontspannen zijn waardoor het pijn doet.

Ben verder gewoon jezelf, doe wat je altijd ook doet.

nou de 1e keer was bij hem, totaal niet eng enzo haha wel dus.
maar je meot gewoon rustig blijven, niet te veel poes pas
en niet georganiseerd met muziek enzo van oke nu gaan we is even lekker het bed in duiken, vind ik.
als het komt dan komt het vanzelf

Idd.

leg gewoon een handdoekje op je nachtkastje voor het geval je het nodig hebt. niet teveel organiseren, het moet spontaan gaan (:

vooral papieren zakdoekjes zijn belangrijk vind ik!

Misschien moet je ook zorgen voor condooms xD

Make-up op is toch niet zo heel erg?
Mascara enzo, je weet wel…

ben je dom???

Als ALLEERRRR EESRTE COMDOOMS dommekoe…

daarna die andere onzin…(daar word ik echt boos om…)

waaarom?

ontopic - ik zal gewoon emm … samen op de bank, misschien filmpje ofzo.
komt vanzelf allemaal. niet teveel bijzonderheden, het moment dat het gebeurt maakt alles bijzonder, daar heb je geen kaarjes voor nodig.
enjoy the moment

Dat ligt er maar net aan… heb je er veel zin in valt de pijn ook reuze mee, maar ben je niet echt opgewonden kan je het vergelijken met een tampon inbrengen terwijl je niet ongesteld bent. alleen dan een superjumbo-tampon :grinning_face_with_smiling_eyes:
HAHAHA

ot.: nou spontaan is toch altijd beter? of ligt dit nou aan mij :anguished:?
en condooms, duuuuuhh… sorry, maar dit mag je dus echt niet vergeten! :crazy_face:

Ik zou zeggen: eerst aan de pil & comdooms halen en de rest merk je vanzelf. Ik vind altijd dat je dit soort dingen niet moet plannen! Ik snap dat 't spannend is, maar 't is allemaal natuurlijk,: je hebt geen make-up, muziek, whatever nodig. Handdoek en glijmiddel is wel handig trouwens.

dat weet ze toch ook wel. ze bedoelt andere voorbereidingen x)

Ik had geen pijn de eerste keer, nooit pijn gehad.

ontopic; voorbehoedsmiddelen

Nou schreeuw dat maar niet te hard… dan zou ze toch ook wel moeten weten dat ‘sminck’ niet een voorbereiding is… of ligt dat nou aan mij

Ik ben al 4 jaar samen en ik dacht nietmeer aan condooms:$
Daarom de papieren zakdoekjes (voor sperma op te vangen).
en papieren zakdoekjes ook altijd handig om condooms in te rollen na gebruik :slightly_smiling_face:

Ik zou als ik jou was het niet voorbereiden!
laat het gewoon gebeuren.