Voorbehoedsmiddel

Ik zat laatst te denken, later krijg ik wss weer een vriend en ja daar komt ook weer seks van alleen ik háát het condoom (ja ik ben veilig met soa’s en blabla maak je daar maar geen zorgen over haha) en de pil is gewoon niet geschikt voor mij, ik kwam er enorm veel van aan, stemmingswisselingen, elke keer kotsen na de stopweek gadverdamme.

hebben meiden hier ervaringen met spiraaltje ? of een ander voorbehoedsmiddel vooral tegen zwangerschappen?

sorry als hier al een topic van bestaat, zoja mag er een slotje op

Ik heb een spiraaltje! Zetten deed best wel pijn, maar heb 'm nu al 3 jaar en ben nog nooit ongesteld geweest, soms heeel klein beetje vloeien

Er is meer dan één soort pil he

^ dat inderdaad.

Ik gebruik Implanon, dat is een staafje die in je arm wordt gedaan. Bescherming voor 3 jaar, en geen vervelende bijwerkingen, heeft ook geen invloed als je moet overgeven en als het je niet mocht bevallen kan je het altijd laten verwijderen en is je lichaam snel weer stabiel.
:upside_down_face:

Als je van pil wisselt kan dat nog meer nadelige gevolgen hebben dan je nu hebt, zoals haar uitval. Ik zou je dus iets van een spiraaltje adviseren. Geeft veel meer rust in je lijf omdat de hormonen plaatselijk worden afgegeven.

http://www.anticonceptie.nl/?gclid=CJHg6sbDzrsCFfMctAodDVYAfg