voor wie moet ik gaan

hey, ik vind dus een jongen een beetje leuk(niet echt, maar beetje) hij zit in een andere klas en heb verder geen contact met hem, volgensmij weet ie niet eens wie ik ben maarjah haha.

en er is een andere jongen waar ik n jaar bij in de klas gezeten heb, en ik zeker wist dat hij mij leuk vond maar we beide te verlegen waren,(en dan vooral ik, en denk niet dat hij t van mij wist) alleen is hij nu in een andere klas en heb ik weinig contact met hem. zie hem soms in de pauzes maar dan verder ook niets(geen hoi ofzo, nothin) maar nu wil ik toch wel weer graag ik contact met hem komen(ben erg verlegen, en kan echt niet zomaar ineens met m gaan praten)

denk je dat die 2e jongen mij nog ergens mij leuk vindt, en hoe ik een beetje kan laten merken dat ik hem wel zie zitten.

of moet ik toch voor die andere gaan, en hoe laat ik hem weten dat ik hem wel zie zitten…

p.s. ik was vorig jaar echt verliefd op die 2e jongen en nu nog wel n beetje

Als je erover twijfelt, allebei niet. Als je echt eentje leuk had gevonden had je niet getwijfeld.

“If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn’t have fallen for the second.”

― Johnny Depp

Dit, maar dat betekent natuurlijk niet dat je de tweede wel echt leuk vindt. Je weet immers niet wat er gebeurt zodra er een derde bij komt. :")

Dan zou ik voor de derde gaan. :grinning:

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. Met de ene jongen praatte ik een tijdje veel en we vonden elkaar leuk, maar waren allebei zo verlegen dat het niets werd. De tweede jongen is bij mij geen vreemde en is heel spontaan, dus vond ik hem meteen heel leuk. Maar toch blijft die eerste jongen ‘specialer’ voor mij, het gevoel gaat dieper. En ik bedenk ook steeds in mijn hoofd hoe ik die eerste jongen jaloers kan maken door met die andere jongen te gaan.

Mijn advies: luister naar je hart (ik weet het, heel cliché). Uit jouw verhaal maak ik op dat je die ene jongen nog steeds leuk vind en dat de ander een soort plan B is. Raap al je moed bij elkaar en probeer eerst iets op te bouwen met de jongen die je echt leuk vindt. Als het niets wordt kun je altijd nog de andere jongen beter leren kennen.

Kies altijd de tweede, want als de eerste de ware had kunnen zijn zou je niet gek worden op een ander

Als Johnny Depp het zegt is het waarheid . Uit

Gooi een munt, de een is kop de ander munt.
Stiekem weet je voordat je hem gooit voor wie je gaat.

ik ben het helemaal met je eens

je weet zelf ook wel dat je die 2e jongen leuker vind anders had je er niet zo n lang stukje over geschreven en over die andere maar 2 regels.

ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie, maar ik denk dat ik met die wat bij mij in de klas zit liever vrienden wil blijven.
maar van de andere kant spreek ik die andere bijna niet, maar ik denk wel de hele tijd aan hem