Voor welke scooter heb jij gekozen?

Hoi dames,

Ben opzoek naar een leuke retro scooter ik heb oa de merken: lintex estilo, lucatti, iva, santini remo gezien. Ik heb gehoord dat ze allemaal uit
china komen en het allemaal troep is. Heeft 1 van jullie een retro scooter van rond de 1000 euro waar je erg tevreden over bent. of kunnen jullei mij meer vertellen over 1 van deze merken?

volgens mij hoort dit niet in het verkooptopic thuis…
slotje?!

^ Als het hier niet thuishoort hoeft er niet meteen een slotje op, dan kan het gewoon verplaatst worden.

symm mio? is ook retro. geen idee hoeveel die kost

Wat uit china komt is wel troep ja. Merken zoals Yamaha en Vespa zijn beter. Ik ben erg tevreden met mijn Yamaha JogR maar dat is geen retro hè…

Nee, ik heb een Vespa, die valt niet in je prijsklasse. Dus upje!

Ja ik vidn een vespa ook erg mooi, maar is iets te duur. Maar er zijn toch erg veel mensen die een retro kopen, iets anders dane en vespa dus. Dus ik vraag me af of iemand ook een ‘‘chinese’’ scooter heeft en er wel heel tevreden overi s

Ik heb de MISTER CHI SILK.
Retro, vintage
Ik weet niet of je zoiets zoekt …

Een meisje waar ik vroeger mee fitnesste, heeft een Baotian Classico en is er zeer tevreden over.

ik heb een Sym cello
motor is niet chinees, de rest wel
in de winter heb ik er toch best wat problemen mee gehad, maar ik moet dan ook een flinke afstand afleggen (gem. 30 km per dag)
hij is niet opgevoerd dus daar ligt het niet aan. Verer rijdt ie wel lekker zuinig en is ie ook mooi :grinning:
de problemen waren dat ie met het koude weer niet goed of niet wilde starten, that’s it.

vespaaaa

oh en ik heb hem tweedehands voor 1200 incl fashion helm gekocht, in de winkel is ie nu 1600 dacht ik en hij heet sym allo (ivm copyrights op de naam cello? heel raar maar ik vind cello mooier:D)

oke bedankt! Maar er is niemand die iets weet over een lintex estillo, lucatti of iva bijv? Het is zo moeilijk, zoveel keus en de 1 is er weer wel tevreden over!

Verplaatst!
Ik ga een AGM kopen, deze hebben ook soort van retro. Deze zijn niet te duur en het is een Nederlands merk, voor zover ik weet.

Ik hoor heel vaak slechte verhalen over dat soort scooters, uit China.

Oh, en ik zou ook geen scooter uit China nemen. Ik ken ook mensen die dat wel hebben, en die hebben allemaal gezeur…

Fosti? Is wel iets meer dan 1000 maar wel beter dan die china zooi

Of neem een 2e handsje

Baffi haha. die hebben een model dat precies 1000 euro is

http://www.baffi.nl/shop/images/scooter_white_small.jpg

Ik heb nooit een scooter gehad en hoef er ook geen, maar hoorde wel dat veel van die ‘retro’ scooters Thaise onderdelen hebben. En als daar dus iets mis mee is, weten de monteurs niet zo snel wat ze daar mee moeten. :’) Da’s dus niet zo handig.