Voor wat spaar jij?

Ik vind het wel leuk om te weten waar andere mensen voor sparen.
Dus hier bij:D, voor wat spaar jij? En ik bedoel hier niet mee voor me vakantie, maar echt voor een “ding”.

Ik spaar voor een minilaptop om mee te nemen naar school maar ik mijn aantekeningen en verslagen op kan maken. Zo heb ik alles bij elkaar staan en raak ik al die losse blaadjes niet meer kwijt =D, ik wil trouwens de HP mini 110 Klik hier voor een afbeelding omdat ik de bovenkant wel super vet vind!

xx

Ik denk dat ik spaar voor de geweldige reis naar Amerika die ik ga maken na de middelbare school, maar dat duurt nog 3 jaar en ik spaar niet eens echt xD

ik ga in juli op vakantie samen met me vriend, ik spaar dus voor de reis.

ik spaar voor…
tjah, ik heb afgelopen maand een laptop gekocht, daar spaarde ik voor =) (sony vaio aw41mf)

ik spaar niet echt voor één ding nu… zoiets?:
ipod touch, digitale camera, kleren/accessoires/schoenen.
hou van gadgets (A)

Ik spaar voor mn vakantie deze zomer, moet nog 400 euro!

http://i49.tinypic.com/10r76n7.jpg

haha okeej, nou ik heb een apparte spaarrekening daar zet ik elke maand wat geld op totdat ik alles voor mijn laptop bij elkaar heb gespaard en dan zet ik het op mijn betaalrekening en ga ik hem kopen.
Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel je verdient, maar ik weet wel dat amerika heeeeel duur is dus miss is het wel verstandig om alvast te gaan sparen =P

Ik spaar altijd, de ene keer voor een geweldig paar schoenen,
de andere keer voor iets voor m’n hobby(fotografie)
en ik spaar altijd iets op m’n spaarrekening!:smiley:

voor niks… XD ik wil wel sparen, maar ik kan het niet.
ookal zet ik het op een spaarrekening,dan haal ik het er toch weer af xd

pff, ik spaar op dit moment eigelijk alleen voor mijn vakantie & kaartjes voor evenementen, al spaar ik daar niet egt voor ;$. Maar ik spaar nu niet egt voor 1 ding zeg maar…

Eigenlijk niks. Ik kan niet sparen.
Ik krijg binnenkort elke maand een bedrag van mn vader, ik denk dat ik de helft ervan apart ga houden en dan een laptop koop of iets anders, of voor weekendje weg.

Ik spaar voor mijn vakantie :stuck_out_tongue:
Wil met mijn vriend naar Italië ( of gewoon sowieso op vakantie )

De meeste zeggen dat ze voor de vakantie sparen terwijl in de beginpost staat dat ze dat niet bedoeld xD
Ik spaar voor een nieuwe telefoon. (eigenlijk heb ik al genoeg maar dat kreng released maar niet >.< )

chanel tas. (L)(L)

Een iPod Classic ;d

http://tech-buzz.net/wp-content/uploads/2007/09/ipod-classic.jpg

Laptop, vakantie, ipod

Oeps, dan alleen voor mn ipod, aangezien ik wss volgende maand een andere kijg van mijn ouders (AA)

Sony Ericsson Xperia X2

Nikon D3000 :3

-

Ik spaarde voor een macbook, maar die heb ik toen gekregen. Ik weet niet waarvoor ik nu spaar… Ik denk voor later, een rijbewijs ofzo.