Voor Stage Naar L.A. !

Hooi Iedereen!

Ik ben 15 en zit in de 3e van Hv en binnekort mag iedereen een dagje stage lopen bij een leuke winkel, bedrijf, café, zaak… wat je wil :wink:
Mijn vriendin met haar genialiteit had een superleuk idee, namelijk om bij haar vader stage te lopen. Niet zo interessant denken jullie, maar haar vader is piloot, en wij mogen nu met z’n tweeën in de cockpit bij hem 3 daagjes naar L.A.! Ik vind het echt supervet want dit is de eerste keer dat ik naar Amerika reis! :grinning: Ik verheug me er zó erg op!! Vooral omdat we met z’n tweeën gaan!!

Hebben jullie leuke ervaringen en misschien leuke ideetjes voor wat wij kunnen doen daar? Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes,

Chaii en Ez!

WAUW! dat is echt super gaaf, geen tips, maar héeel veel plezier!

• heb je wel een paspoort? en geen id?

Wow leuk!! Veel plezier alvast

Ik ga na havo in m’n tussenjaartje een jaartje naar L.A - dus ben benieuwd wat jij van la vindt, leuk om te horen :’)

Ik heb een Nederlands Paspoort, ja. Dat is wel genoeg toch?

@mentioned oeh zo vet! Dat wil ik ook doen, maar ik ben bang dat er geen geld voor heb ;(

Ja, dat is prima. Als je een geldig paspoort hebt, kan je naar Amerika. Je kan daar namelijk niet met ID kaart naar toe gaan. (:

HOLYFUCK !
Ik ben jaloeeeers !
Ik wil oooook naar Amerika !
Mag het ook van je school enzo?
Wij mogen alleen maar bij van die standaard bedrijven die ze op een lijst hebben staan, en als je geen stageplek hebt, moet je die week op school zitten van 8 tot 5, en dan stage lopen als iedereen vakantie heeft ofzo :’)

Mag je zomaar in de cockpit dan? :’)

Maar veel plezier verder. Vergeet niet dat je een paspoort moet hebben dat minstens nog zes maand geldig is bij vertrek daar en vergeet geen euro’s om te wisselen in dollars.

Maarrrrr… ik heb geen tips. haha sorryyy
Heeeeel veel plezierrrr !
btw wel oppassen voor aardbevingen, niet om je bang te maken. Maar mijn ouders zeggen dat altijd, als ik erover begin dat ik naar LA wil.:’)

Wow!!
Super veel plezier:)

Geen tips verder, behalve wat Kaboosh al heeft gezegd. Maar wauww dat is zó gaaf! Lijkt me echt leuk om te doen haha, eventjes voor school op en neer vliegen naar LA. :grinning: