Voor & Na permanent

Hmm…gemengde reacties dus. Jullie maken me bang :stuck_out_tongue:.
Ik ga denk ik binnenkort even naar de kapper, en dan vraag ik alles wat ik wil weten. Daarna denk ik nog even erover na.

Minder slecht dan permanent hoor, als je maar de juiste producten gebruiken die je haar kunnen beschermen.

En wie heeft als eens gehoord van watergolf of iets? Ik snap namelijk niet goed wat het nu precies is, en google werkt niet echt.

Watergolfkrul is gewoon de naam van dat soort krul die jij wilt :stuck_out_tongue:
Is geen methode ofzo…

Oh… xD.
Dankje.

Omhoog.

Niemand met ervaring?
Ik weet namelijk nog steeds niet of ik het moet doen of niet…

permanent slag is volgensmij wel mooi! xD

ik zou het echt niet doen en natuurlijk zegt de kapper niet:
daar gaat je haar echt dood aan.
ik heb mn haar erna echt op schoudelengte moeten knippen omdat het gewoon echt heel slecht was.
ik ben nu echt zoo bli dat het eruit is,
nu heb ik ze weer tot onder mn borst zegmaar.
maar ik heb nog nooit ergens zoveel spijt van gehad.

mss moet je je haar laten drogen in een vlecht als je het gewassen hebt?
Geen idee of het werkt, maar dat idee kwam even bij me op ;d

oehh dat doe ik zo vaak maar wel met nep haar:P egt mooie krulletjess krijg je

Ik heb zelf ook een permanent gehad, maar heb niet echt een goede foto.
Ik had wel iets meer krul dan jou plaatje, maar bij mij was het met hele grove papilloten gedaan. Daar kun je wel veel grotere en grovere krullen mee maken. Anders zou ik gewoon even bij een kapper informeren.

Ik wil het ongeveer zo: [[url="http://www.musicfun.gr/files/joss-stone.jpg"]afbeelding[/url]] Correctie: eigenlijk wil ik het precíes zo, maar dat gaat niet lukken dat weet ik.
[s]mijn haar zit zo als ik een dagje naar het strand ben geweest[/s] weet je wat je ook kan proberen, doe ik soms ook en dan lijkt mn haar een beetje daar op. het is dan wel geen permanent, maar dit kun je dus in ieder geval proberen: na het douchen, als je haar handdoekdroog is, je hoofd op z'n kop houden en er dan hairspray in doen. wel een hele sterke anders zakt het uit.. als het meezit werkt dat bij mij wel (: en je kan zoals al gezegd ook een grote krultang gebruiken maar ik vind bij mezelf dat het dan zo 'netjes' gaat zitten. en als je je haar een beetje wild gewoon wil zeg maar, kan je een lege plantenspuit ofz vullen met water en er een beetje zeezout in doen. klinkt vies maar als je het dan op je handdoekdroge haar spuit lijkt het zeg maar wat wilder. oke ik weet niet of je hier wat aan hebt :')

Dankjewel voor je tips. Maar ik heb echt werkelijk alles al geprobeerd! En het zat steeds wel oke, maar dan ging ik slapen en de volgende ochtend was het a mess. En 's ochtends douchen gaat niet, want 1) ik douche niet elke dag en 2) daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.

Ga ik ook doen!

iki heb veel krullen, het is vreselijk :pensive:
pluist snel enzo, ik zou stijl haar willen met een beetje slag ofzo.
het is nu echt vervelend.

Ben jaartje kapper geweest, je kan je haar wel laten watergolven hoor… Maar dat is net zoiets als krulspelden alleen dan met ander soort rollen… Maar ook gewoon tijdelijk zoals een krultang dus geen optie lijkt me.
En ik raad permanenten ook af.

Ik raad het niet aan, ik heb er hele erge spijt van gehad en was ze iedere dag het stijlen.
Gelukkig is het nu helemaal uitgegroeid ik heb wel nog slag in mijn haar terwijl ik vroeger echt super stijl haar had.

Mijn permanent is er bijna uit en mijn haar zit nu zo!

Ik had hele grove papillotten, maar het wordt echt wel krullender dan het plaatje. Natuurlijk is het niet goed voor je haar, maar als je cremespoeling en maskertjes blijft gebruiken is er niks aan de hand. Het lijkt of je meer haaruitval hebt dan met steil haar, maar dat is alleen maar omdat de haren in je krullen blijven hangen.

Aan het begin had ik ook echt touwhaar, maar toen ik me bedacht dat ik ook wel eens cremespoeling kon gebruiken was het weer superglad! Als je echt alleen zulke golven wil zou ik geen permanent nemen, het wordt echt wel krulleriger. Het blijft (zeggen ze) drie maanden zitten maar ik heb het begin december gekregen en het zit er nu nog in. Nu wel zo als op het plaatje, maar dat is echt pas sinds de laatste tijd. Als ik ga douchen zitten er zelfs nog meer krullen in alleen het zakt een beetje uit overdag omdat ik te lui ben voor haarlak.

Maar ik vind het echt een aanrader als je je steile haar zat bent!