Voor & Na permanent

Hoi.

Ik zit te denken over een permanent om meer slag (dus geen krullen!) in mijn haar te krijgen.
Wat zijn jullie ervaringen met permanent? Werd je haar er bijv. droog van, werd het zoals je wou enzovoort.

En voor & na foto’s zijn ook welkom.

Ik heb er geen ervaring mee, maar een tijdje geleden stond er een artikel over op de homepage, misschien heb je daar wat aan?

Niets over het dan al niet uitdrogen van je haar volgens mij, maar in elk geval wel een voor/na foto :grin:

Een vriendin van mij had het gedaan, en haar haar zag er nogal pluizig uit. Dus extreem. Weet niet wat ze gedaan had, maar ze had wel een permanent genomen de dag ervoor…

Ja had ik gezien…maar dat is toch wel meer ‘krul’ dan ik wil. Maar in ieder geval best positief.
Ik wil het ongeveer zo:

http://www.musicfun.gr/files/joss-stone.jpg

Correctie: eigenlijk wil ik het precíes zo, maar dat gaat niet lukken dat weet ik.

Nog iemand?

Kan je dan niet beter gewoon zo’n grote krultang gebruiken? Kost ook minder denk ik…

Ja, dan krijg je wel dit resultaat inderdaad. Maar ik wil dit gewoon echt voor altijd (klinkt stom, weet ik). En dan zou ik dus elke morgen m’n haar moeten krullen…

Nog iemand? :slightly_smiling_face:

Laatste upje voor vandaag!

Ik heb van mezelf al veel krullen, maar toen ik het helemaal van bovenaan krullend wou hebben heb ik ook een permanent genomen.
Mijn ervaring:

1. Het krulde nog niet van de bovenkant -.-
  2. Mijn haar voelde aan als touw.
    &dat voor een halfjaar.
    Wat ik ook gebruikte voor spul, haarmaskers, voedende shampoo en cremespoeling, het BLEEF aanvoelen als touw.
  3. Het was heeel snel uitgezakt, waardoor er hele lelijke krullen ontstonden.
  4. Mijn eigen oorspronkelijke krullen kwamen pas na anderhalf jaar weer terug -.-

Mijn mening: niet doen, het is zonde van je haar, het wordt er echt niet beter op.

Als je niet elke dag je haar wilt krullen, maak je toch vlechten, of een knot (dit werkt beter als je slag hebt in je haar trouwens.)

Ik heb zelf tot 2keer toe permanent laten zetten doordat ik ook slag in me haar wilde, maar bij mij pakte het beide keren niet. =( dus ik heb gewoon nog steeds steil haar.
Ik adviseer je dus om voordat je besluit permanent te nemen of je haar soort er geschikt voor is, dit kun je gewoon bij de kapster na vragen.

ik raad je echt aan het niet te doen,
ik heb het gehad en ik heb erna haaruitval gehad!!
het heeft mn haar echt verprutst,
nu is het helemaal eruit maar ik heb er echt spijt van!!

Ik heb zelf een permanent gehad met hele kleine krullen & het duurde heel lang tot het eruit was. Ik was er echt hardstikke blij mee, mijn haar is er ook veel beter op geworden!
Eerst was mijn haar heel erg droog enzo, maar na het permanent voelde het echt hardstikke lekker en nu nog steeds.
Dus het ligt er gewoon aan bij wie je het laat doen.

Waaaaaauw dat plaatje zo wil ik het ook.

nouja hier heb je niks aan, up dan maar.

zulk haar (van het plaatje) heb ik van mezelf!
ik heb het dus niet nodig! :stuck_out_tongue:

Mn moeder heeft wel een aantal keer een pernamentje gehad voor krullen en dr haar is helemaal naar de *****. Dus ik zou het niet doen. Maar áls je het doet, doe het dan maar 1x. En krul vooral niet elke dag je haar!!! Dat is helemaal súúúúperslecht!

Ik heb mijn haar nu 2x laten permanenten en het staat bij mij echt heel leuk (hoor ik van iedereen). Ga geen foto’s plaatsen overigens

Dit is meer richting de watergolfkrul, dat krijg je echt niet met permanent

-

Permanent is als het goed is echt, krul krul zegmaar. Niet gewoon die slag die jij bedoeld. En het is echt heel slecht voor je haar.