Voor & Na permanent

Hoi.

Ik zit te denken over een permanent om meer slag (dus geen krullen!) in mijn haar te krijgen.
Wat zijn jullie ervaringen met permanent? Werd je haar er bijv. droog van, werd het zoals je wou enzovoort.

En voor & na foto’s zijn ook welkom.

Ik heb er geen ervaring mee, maar een tijdje geleden stond er een artikel over op de homepage, misschien heb je daar wat aan?

Niets over het dan al niet uitdrogen van je haar volgens mij, maar in elk geval wel een voor/na foto :grin:

Een vriendin van mij had het gedaan, en haar haar zag er nogal pluizig uit. Dus extreem. Weet niet wat ze gedaan had, maar ze had wel een permanent genomen de dag ervoor…

Ja had ik gezien…maar dat is toch wel meer ‘krul’ dan ik wil. Maar in ieder geval best positief.
Ik wil het ongeveer zo:

http://www.musicfun.gr/files/joss-stone.jpg

Correctie: eigenlijk wil ik het precíes zo, maar dat gaat niet lukken dat weet ik.

Nog iemand?

Kan je dan niet beter gewoon zo’n grote krultang gebruiken? Kost ook minder denk ik…

Ja, dan krijg je wel dit resultaat inderdaad. Maar ik wil dit gewoon echt voor altijd (klinkt stom, weet ik). En dan zou ik dus elke morgen m’n haar moeten krullen…

Nog iemand? :slightly_smiling_face:

Laatste upje voor vandaag!

Ik heb van mezelf al veel krullen, maar toen ik het helemaal van bovenaan krullend wou hebben heb ik ook een permanent genomen.
Mijn ervaring:

1. Het krulde nog niet van de bovenkant -.-
  2. Mijn haar voelde aan als touw.
    &dat voor een halfjaar.
    Wat ik ook gebruikte voor spul, haarmaskers, voedende shampoo en cremespoeling, het BLEEF aanvoelen als touw.
  3. Het was heeel snel uitgezakt, waardoor er hele lelijke krullen ontstonden.
  4. Mijn eigen oorspronkelijke krullen kwamen pas na anderhalf jaar weer terug -.-

Mijn mening: niet doen, het is zonde van je haar, het wordt er echt niet beter op.