Voor mensen die verstand hebben van Torrents

Ik ben echt een n00b in Torrents downloaden enzo. Maar het is heul handig om via torrents albums van artiesten te downloaden. Nouja. Ik vond dus zeg maar gewoon complete albums op Torrents. En een film downloaden lukt me wel, maar nu ben ik bezig om 2 albums te downloaden. Maar hij start gewoon niet. Ik gebruik Transmission btw (macbook). Ik heb hem geopend en meestal doet ie het dan meteen. Tenminste, met de films die ik altijd downloadde moest ik misschien 20 seconde wachten en dan startte hij wel. Maar nu dus niet. Weet iemand waar dat aan kan liggen?

Oja, hij zegt echt dat alles 0 is zeg maar. ‘Downloaden 0 van 0 peers’ DL: 0,0 KBS en weet ik het allemaal. Maar waarom doet hij het niet gewoon?

je hebt dus de torrent gedownload, maar hij start niet vanzelf op, dat is je probleem toch?

dan moet je hem ff terugvinden op je pc… en dan gewoon dubbelklikken

up up.

Ik wil het graag weten. Want ik ga zaterdag naar Bremen, dus moet dan wel ff wat muziek hebben :stuck_out_tongue:

Nee. Ik weet wel hoe dat werkt. Ik heb op internet de torrent opgezocht. Dat is een .torrent bestand. Die heb ik geopend in Transmission en dan zou die moeten starten, maar dat doet ie niet…

misschien is er wel niemand die 'm seed?

probeer dat bestandje eens naar je transmission te slepen, misschien dat dat werkt?

Inderdaad. Misschien een andere proberen?

jaa. geen seeders, dan download hij ook niet.
misschien een andere torrent proberen?

Hmm… Dus een andere ‘versie’ zeg maar vinden. Zal het ff proberen.

Waar kan ik het beste die andere torrents downloaden. Want ik gebruikte eerst isohunt, maar die heeft dus blijkbaar niet heel veel verschillende torrents. Heb nu gezocht op torrentz.com, maar daar snap ik niks van :S

o, dat torrentz is wel makkelijk. Gewoon intypen wat je wilt, dan klik je er een aan. Daarna krijg je een hele lijst met sites waar je die torrent kan halen. Meestal doe ik thepiratebay of btjunkie ofzo. :"3

Je moet inderdaad altijd kijken naar hoeveel seeders die heeft. Hoe meer hoe beter en hoe sneller je download gaat. Ikzelf download bijna altijd via thepiratebay.org en heb daar zegmaar mijn vaste mensen waar ik altijd van download die de beste kwaliteit hebben. Maar kickasstorrents schijnt ook goed te werken :wink: Succes!

Er staat zeg maar bij de download op de ‘site’ dus waar info staat over de torrent, dat er 13 seeders zijn. Weet niet of dat veel is ofzo, maar hij doet het nog niet x]

Heb nu dus via piratebay

Hmm met 13 seeders zou hij opzich wel moeten beginnen denk ik. Misschien kan je toch beter eentje zoeken met meer seeders? Je kan ook even kijken bij de leechers, dat zijn de mensen die het downloaden onder andere dus jij. Als dat er meer zijn dan de seeders kan hij heel langzaam gaan.

er zijn 2 leechers… Maar hij start gewoon niet… Ik weet niet waarom. Eerst werkte die gewoon goed…

Oke dan heb ik geen flauw idee, sorry :’-)
andere zoeken denk ik?

Kijk. Dit staat er.

http://i51.tinypic.com/hv1co5.png

Beetje groot, maar anders kon je het niet lezen :stuck_out_tongue:

Je moet ff utorrent downloaden.
heb ik ook, en ik heb ook een mac. werkt prima voor albums

Ik had eerst Utorrent volgens mij voor mac, maar die deed het niet…