Voor meisjes die te naief zijn om een jongen te vergeten

Iedereen zegt dat je hem moet vergeten/ moet laten gaan, maar het lukt je maar niet. Je hebt al ongeveer alles geprobeert om hem te vergeten, maar hij is gewoon perfect (…). Je denkt nog steeds de hele dag aan hem en je doet alles waarvan je denkt dat hij denkt dat zijn meisje zou moeten kunnen. :smiling_face_with_three_hearts:

Je doet nu misschien wel tegenover iedereen of je hem al vergeten bent, maar dat is niet echt zo.

Mensen kunnen zeggen wat ze willen:
‘‘Geen handvol jongens, maar een landvol jongens.’’
‘‘Hij heeft jou waarschijnlijk nooit leuk gevonden.’’
‘‘Je bent beter af zonder hem.’’
etc.
Je gelooft het niet, of je wil het gewoon niet geloven. Als je zou moeten kiezen tussen hem en de populairste jongen die jij kent (die in ieders ogen perfect is) zou je zonder twijfelen voor hem kiezen!

Je doet nu heel erg je best om weer met hem te praten (als je niet meer met hem praatte) of hem weer te zien. Wel subtiel hoor, maar je probeert het wel…

Kortom hij is gewoon jouw droomjongen, maar hij vind jou niet leuk/ woont te ver weg/ is te oud/ etc.

Spui hier je verhalen als je zoiets hebt op dit moment!

Het is dus laat maar zeggen niet meer zo heel erg, ik hoef niet per sé meer contact met hem en ik ben zelfs helemaal verliefd op een andere jongen :slightly_smiling_face:, maar… Soms mis ik hem.

Heeft er niemand zoiets van;
‘‘ik ga hem niet vergeten, hoe hard ik mijn best ook doe, hij is gewoon precies zoals een jongen moet zijn.
En ik acht de kans heel erg klein dat ik nog iemand anders leuk ga vinden. Ik wil hem. En niemand anders.’’?

Ah dat heb ik nu!
ik vind normaal echt bijna iemand leuk!
maar toen vond ik iemand leuk, volgens mij vond hij mij ook wel leuk. maar toch is het niks geworden! hij deed ook opeens zo lullig tegen mij, en hij heeft zelfs met iemand anders gezoend. maar ik kan hem gewoon niet vergeten!

^^ uiteindelijk zal je er anders over gaan denken en weer een superleuke jongen tegenkomen, die tijd waarin je nu zit is alleen echt verschrikkelijk!

Ik ken t ja. Dat je iedereen gaat vergelijken maar dat hij toch beter uitkomt. En daarom geen andere jongens meer leuk kan vinden

I know the feeling! Mag ik miss vragen hoe lang het bij jou al duurt?

pfff hij doet z’n best maar niet!
hij luisterd naar niemand en er valt gewoon niet met hem te praten,
Hij doet op school net alsof ik z’n vriendin niet ben, en geeft andere meisjes veel meer aandacht. Ik hoef echt niet 24/7 bij hem te zijn, maar een beetje aandacht zou wel fijn zijn. Iedereen zegt dat ik hem moet dumpen, of er minstens over moet praten, maar als ik dat doe wordt hij weer boos dat ik jaloers ben en dat ik me aanstel. Dan krijgen we weer ruzie en schuift hij de schuld op mij af.
Ik weet ook gewoon dat het beter is als ik het uitmaak, maar hij is zo leuk, en zo lief als we alleen zijn. Ik heb gewoon een mega zwak voor die knul. Ik kan gewoon niet zonder hem.

tsja, ik zit in de zelfde situatie :frowning_face:

Dit dus !

ZOOO HERKENBAAR :woman_facepalming:

Ja hoor! ehm, moet alleen even na denken…
Het begon aan het begin van het school jaar. en ik denk dat het vorige maand was dat hij met dat meisje heeft gezoend maar iets ervoor werd het al minder van zijn kant, denk ik tenminste!
maar nu heb ik zeg maar als ik hem zie Ah ik háát hem! maar toch blijf ik hem leuk vinden…
Dat is echt zon rot gevoel!

@ xstracciatella

Thanks! Ik vroeg me af hoe lang het al duurt bij andere mensen, want momenteel ben ik zelf al meer dan een jaar bezig met het vergeten van één jongen, een jongen waar ik niet eens echt iets mee heb gehad, en iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, maar het lukt me gewoon niet! Ik wil gewoon weer contact hebben met hem… Maarja

heel herkenbaar…

Ik had het.
Toen was ik beledigt en duurde 't zo’n 2/3 weken voordat ik helemaal over 'm heen was. Toch heb ik nog wel een zwak ergens voor ‘m. :’)

Ah dat is zo naar!
iedereen zegt ook wel van ja hij verdient jou niet, en je kan veel beter krijgen. ik weet dat ze het lief bedoelen maar hij blijft gewoon zo leuk!

Die zwak houdt je altijd wel. ik had sinds oktober vorig jaar hem ontdekt en gelijk gek op hem, hij alleen neit op mi, ik was 4maand verliefd, nu niet meer.
maar als hij met me wou zoenen oefff. ahaha:P

haha, nou ik heb twee keer met hem gezoend… :smiling_face_with_three_hearts:
Wat was ik vrolijk toen, echt niet normaal. Ik heb gewoon een week lang met een big smile rondgelopen, en er was echt niks meer dat mij weer ongelukkig kon maken, totdat hij me vertelde dat ‘‘het leeftijdsverschil toch echt iets te groot was.’’ :frowning_face:
Nu al iets meer dan een jaar aan het afvragen wat ik precies fout heb gedaan…

^^Oké, misschien moet ik niet meer aan dat soort dingen denken, maar toch, hij is zo lief geweest toen, hij was echt alles wat ik wilde, en ik hoefde geen relatie met hem te hebben ofzo, vrienden zijn was genoeg voor mij geweest, maar dit is gewoon kut. Misschien zie ik hem dit weekend, als ik naar een meisje uit mijn klas ga; dat meisje heeft een broer die heel goed bevriend is met die jongen.
Ik wil gewoon weer met hem kunnen praten

Ik heb het anderhalf jaar gehad, misschien zelfs langer… zeker balen. Hij blijft toch op een manier speciaal… :frowning_face: