Voor meiden die veel willen afvallen

Hee,
Dit is een topic voor meiden die veel willen afvallen, en liever iets te licht zijn dan te zwaar. Hierbij heb ik het niet over anorexia kweken, en moedig ik dat zeker niet aan. In het andere topic ben je niet welkom als je tegen de ondergewichtgrens aan wil zitten, maar hier wel :slightly_smiling_face:

Er zijn afvaltopics, ga daar heen.
En liever iets te weinig… Wat te weinig brengt net zoveel gezondheidsrisico’s met zich mee, al dan niet meer, dan overgewicht.
1 kg ondergewicht is al gevaarlijker dan 1 kg overgewicht.

Maar kortom, sluit je anders aan bij dat topic. Daar doe je het samen met andere members, krijg je tips en motivatie… etc.
Er is er een voor gewoon gezond afvallen, paar kilo oid. En een voor meiden die echt heel erg overgewicht hebben en dus meerdere kilo’s willen/moeten afvallen.

Waarom zou je aan de ondergewicht grens willen zitten? Wat is er mis met een normaal en gezond gewicht?

Veel overgewicht heb ik niet, That’s the problem. Daar ben ik dus niet welkom.

Bij mij komt het er altijd snel weer bij.

Oké, even hoor. Je streeft naar ondergewicht? Meid, blijf lekker wat dikker. Beide (bijna) even ongezond.

Leuk geprobeerd, maar dit topic wordt sowieso gesloten.

Tegen de ondergewichtgrens. Is dus niet dat je dat hebt.

Val dan niet af…

Als je dit echt als doel hebt dan ben je vast hier welkom;
http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/overwin-die-eetstoornis-164231.0.html

Gezond leven, genoeg en gezond eten en wat sporten lijkt me dan een beter idee.

Heb geen eetstoornis

De gedachten zijn er al, het ondergewicht heb je binnenkort als ik je plan mag geloven. Dus vandaar vast de doorverwijzing.

Ja vast.

Ik zit op die grens. Is het een pretje? Totaal niet. Dagelijks kamp ik met misselijkheid, koppijn, als ik opsta zie ik alleen maar zwart. Ondanks dat ik zo mijn best doe om aan te komen. Nee, dit wil je niet.

Ik trek alleen conclusies uit dingen die je zelf post hoor.

Anyhow, er zijn genoeg afvaltopics en topics om fit te worden. Dit lijkt me niet nodig en sowieso geen goed idee. Ik heb het topic gemeld.

:bowing_man:

Dit is echt belachelijk, hier mag een slotje op hoor.

juist ja als je een goed bmi hebt hoef je niet af te vallen en er zijn genoeg topics hier over, slotje dus.