Voor iets betaald wat ik niet heb gekocht, etos

Hoi!

Ik ging vandaag laatste sinterklaas aankopen doen o.a. bij de etos. Bij de kassa bleek het een bepaald bedrag te kosten wat me toen al wat veel leek maar ik dacht dat het wel zou kloppen, had namelijk ook niet echt in m’n hoofd meer uitgerekend hoeveel het ongeveer zou worden.
Ik had nogal haast dus nu ik thuis ben kijk ik op het bonnetje en blijkt daar een artikel van 4,00 op te staan wat ik helemaal niet heb gekocht… :hammer:
Iemand enig idee of het de moeite is om morgen terug te gaan naar de etos om mijn 4 euro terug te krijgen? Heb nogal weinig tijd dus als iemand zegt dat dat niet kan neem ik de moeite maar niet hoewel ik er wel flink hard van baal…

Zou er wel gewoon mee teruggaan. Misschien weet diegene bij de kassa het nog wel. Je kunt het altijd proberen in ieder geval, maar denk dat je het wel terugkrijgt.

Ik zou het proberen, niet geschoten is altijd mis!

Ja gewoon terug gaan! Heb ik ook laatst gedaan met handschoenen die waren in de aanbieding maar ik kocht ze voor de volle pond zonder op te letten. :flushed:

Hah okee ga ik morgenochtend toch maar snel even langs, ik kan alleen niks bewijzen dat ik het niet toch thuis zou hebben liggen oid.

ja idd ik zou even gaan kijken! Maar je hebt ook gelijk dat ze je dan niet zouden geloven. Als er nou een cassière is die er ook was gisteren kan zij het zich misschien nog herinneren

Ja je kan sowieso heen gaan! Ik heb bij de etos stage gelopen en daar kunnen ze na gaan (via de computer) hoeveel atrikelen ze van iets in de winkel hebben. Dus stel ze hebben er 7 staan, en jij hebt er 1 zogenaamd van gekocht, horen er 6 te staan dus. Maar als er op de computer nog staat 7, geloven ze je wel. Plus bij de etos waar ik stage liep deden ze nooit moeilijk.

Ik had ooit betaald met 20 euro bij de Kruidvat en had maar iets gekocht van een paar euro, ik kreeg geen wisselgeld en ik stond er helemaal niet bij stil, ben niet teruggegaan omdat ik dacht dat het toch niet zou helpen. Best zonde, ik zou het gewoon proberen als ik jou was.

ze zien ook op de bon wie je geholpen heeft dmv een code, meestal doen ze niet moeilijk.

Dubbel

Had waarschijnlijk wel geholpen hoor, ze zien dan dat er een kassaoverschot is. Wel raar dat de cassière je niet teruggeroepen heeft, ik werk ook bij de Kruidvat en ik zou echt op mijn kop krijgen van mijn baas als ik zoiets deed.

Gewoon proberen. En ik denk dat ze wel kunnen achterhalen of je het product daadwerkelijk hebt meegekregen. Succes!

Oke dank voor alle reacties, ga het morgen toch even proberen!:slight_smile:

gewoon proberen, de klant is koning!