stuur een sms met ‘1000 gratis sms’ naar 4000 en je krijgt GRATIS sms bloX!
heb het zelf ook gedaan, want ik had geen btg meer en nu heb ik 1000 smsjes haha.
hij werkt niet meer!
stuur een sms met ‘1000 gratis sms’ naar 4000 en je krijgt GRATIS sms bloX!
heb het zelf ook gedaan, want ik had geen btg meer en nu heb ik 1000 smsjes haha.
hij werkt niet meer!
Hmm weet niet of ik het wel vertrouw? xd
Als meer mensen het gedaan hebben doe ik het ook wel haha
haha ik kreeg het ook van iemand, en ik dacht ook van … ja dat zal vast niet gratis zijn. maar ik had toch geen btg meer en heb het maar gedaan om te kijken, en toen kreeg ik een sms terug met; Vodafone info: Gratis SMS Blox is aangesloten. Bedankt voor je aanmelding.
Werkt het ook als je abbonement hebt dan?
ik heb geen idee …
wow wtf, maar ik heb nog blox voor 2 week, dus doe het nog maar niet .
Hmm er zit vast ergens een addertje onder het gras…
En als je er dan weer btg opzet is het zeker weer weg…
Ik kreeg een sms dat het is aangesloten maar als ik bel van welke blox ik gebruik maak noemt hij hem niet op… ;s
Ik heb het ook net gedaan en krijg gelijk een sms terug met: Gratis SMS Blox is aangesloten. Bedankt voor je aanmelding.
Chill! @TS waar heb je dit gevonden?
heeeeeeeu dat heb ik al.
maar dat zijn dr al nog te weinig voor mij
en nee er zit geen addertje onder het gras. gewoon 30 dagen gelden de 1000 smsjes en daar moet je 10 euro voor betalen.
Normaal ja, maar nu hoef je er niks voor te betalen…vaag:v
Klopt, dit staat ook op de vodafone site Je hebt 10 euro btg op je telefoon staan, je smst dat dus daar 4000 en je 10 euro btg is omgezet in 1000 smsjes die 30 dagen lang gelden. Er zit geen addertje onder het gras hoor, er zijn ook blox voor bellen en internet. Ik gebruik dit nu al een paar maanden en geen problemen mee gehad. Gewoon een hele handige actie van vodafone
!
nee dan niet, dan betaal je 10 euro, maar de ts zegt dat het helemaal gratis is.
het is wel gratis hoor! normaal moet je er inderdaad 10 euro voor betalen, maar als je dit stuurt kan je ->gratis<- 1000 smsjes sturen. toen ik dat smsje stuurde kreeg ik gelijk een sms terug dat me GRATIS sms blox is aangesloten voor de komende 30 dagen.
het is gewoon gratis hoor
ja precies, dan betaal je 10 euro want dat doe ik ook, das niet gratis dus-.-
is het nou wel gratis of niet?
dit is gratis zeg ik toch… daarom moet je ook een sms sturen met 1000 GRATIS sms. die gratis staat er niet voor niks in, en vodafone zou nooit zeggen dat het gratis is en je vervolgens 10 euro laten betalen. het is normaal inderdaad 10euro, maar als je dit smsje daar naar toe stuurt is het gratis. weet ook niet tot wanneer dit is.
Hoe vaak kan je het gebruiken dan?