Voor iedereen met een gebroken hart.

ghehehe :sunglasses: Women rule :sunglasses:

Pff… gisteren heeft hij het uitgemaakt, ik ben er echt kapot van!
We hebben 4,5 maanden wat gehad en hij was altijd zo lief en zei echt wel dat ik zijn meisje was, maar ja, hij is niet meer verliefd.

Maar goed, op elk potje past een dekseltje, dus voor iedereen: het is nu even heel erg, maar er komen betere tijden aan! :slightly_smiling_face:

Indeed.

Mmmh ja,
hij dumpt je en dan zoektie nog steeds contact omdattie niet wil loslaten mh -.-

Ik heb ook n gebroken hart. In duizende stukken
maar door jou tekst meisje, voel ik me al stukken beter! en kan ik vanavond gewoon weer ouderwets uit mn dak gaan. Met mn vriendinnen No Boys for me… ! dankje :slightly_smiling_face: xx

super mooi stukje!
ik had een gebroken hart
maar het is weer allemaal goed gekomen
want hij gaat 110 % voor mij
zegt waar z’n vrienden bij zijn dat hij van me houd en dat ik z’n prinsesje ben
vind me perfect zoals ik ben en een mooier meisje heeft hij nog nooit gezien zoals hij het zegt: zo’n mooi meisje heb ik nog nooit ontmoet dat zij mijn vriendinnetje mag zijn mooi van buiten en van binnen :smiling_face_with_three_hearts:

[nohtml][b][message=3081121,noline]xEeyore schreef op 04 oktober 2008 @ 19:26[/message]:[/b] tis vnmdidag uitgegaan. hij voelde niet meer zoals eerst. we hebben 3,5 maand gehad en ik heb nu pijn vanbinnen want ik dacht dat we nooit uit elkaar zouden gaan. hij was zo lief voor me. vanmiddag ook weer. zo'n lieve jongen vind ik meer nergens op aarde.[/nohtml]

dit heb ik dus ook, alleen dit heeft zich gisteren afgespeelt.

.

mijn hart is gisteren gebroken,
maar dezelfde jongen heeft hem vandaag weer gelijmd

Dankjeee!! het helpt wel een klein beetj :grinning:
Ookal is het al meer dan een maandgeleden en ik maakte het uit o.0 …
hij had na 3 dagen al een nieuwe vriendin :O!

• kijkt sip*

Ik hou nog zoveel van hem (L) en ik zal hem ook nooit vergeten, dat kan ik niet…

Maar ík heb het uitgemaakt. Ik dacht dat mijn ouders het wel in orde zouden vinden als ik een vriendje zou krijgen.

Niet dus.

Ze hebben me gedwongen om het uit te maken en ik mag hem niet meer zien. Ze zeggen dat ons geloof ons dat niet toestaat. Dat geloof ik niet, ik ken heel veel Joodse meisjes met vriendjes.

Ik dus niet meer :expressionless:

Ik mis hem zo… ="(

Maar hoe dan?
Ik vind het niet aardig van hem, maar ik ben heel blij voor je dat je hart weer gelijmd is :slightly_smiling_face:. May you find all your love in him!

nouja we hadden veel ruzie enzo, en dus leek het hem beter het uit te maken… maar hij kreeg heel veel spijt & we hebben het goed gemaakt!

keimooi stukje echt!!

alleen jongens zijn ontzettend stom… !
maandagavond vragen of ik iets wil en dan woensdagochtend zeggen: ja ik zie je wel als een vriendin maar niet als mijn vriendin… en dan eerst nog zeggen dat we nog wel gaan film kijken in vakantie(was nog voor de vakantie gebeurt…) en dan 3 dagen van te voren afzeggen met: ja ik heb geen zin… vervolgens wel vragen of ik mee naar stad ga dus in stad heel gezellig en me vervolgens op school gaan negeren… : omdat zen vrienden anders gaan schreeuwen en dat is niet leuk voor alle bei ofzo…:S:S
en dan soms wel hoi zeggen en me soms negeren… op msn beginnen te praten en opeens niks meer zeggen…:frowning_face::S! en dan als ik vraag of hij me wiskunde uit wil leggen eerst zeggen van: ja is goed:D enzo en als ik dan smsje stuur of ie het 6de uur tijd heeft om wiskunde uit te leggen… niks terugsturen:S:S om vervolgens in zijn beeldendevorming klas mij belachelijk te gaan maken over dat ik dom ben dat ik wiskunde niet snap en dat ik dat dan aan hem vraag (hij staat een 10 voor wiskunde en kan goed uitleggen) en over dat hij me niet meer leuk vind en dat ik dat maar niet doorheb… etc etc… !!(en ik wist al weetikveelhoelang dat ie me echt niet leuk vond… maar ik probeerde nog aardig te zijn…) echt ik ben zo boos op hem… !! echt hij is zo klotee!!

en toch heel stiekem:$:$ is ie nog ergens wel leuk…:blush: want hij was zo lief enzoo voordat we iets kregen en die 1ne dag dat we iets hadden…:$:$
zo stom ben ik dat ik hem nog steeds ergens wel leuk vind… terwijl die stom doet

ik weet echt neit wat ik nu moet doen…:frowning_face::frowning_face:
wow dat luchte op!!!
even heel lang verhaal…XD

ik heb préciés het zelfde! O

same here…
iedereen zegt het, en ik weet dat ze gelijk hebben…
maar daar luistert m’n hart gewoon niet naar.

pff… ik kan het niet accepteren. al sinds valentijnsdag :frowning_face: