Voor iedereen met een gebroken hart.

Zie dat er nog al veel toppics zijn over gebroken hartjes.
Heb er zelf op het moment ook last van.

Maar denk na!
Is die jongen het werkelijk waard, dat jij je zo voelt?
NEE! Hij breekt niet voor niets je hart!
Iedereen verdient iemand die 100% voor hun gaat!
Die bij zijn vrienden zegt’ dit is haar MIJN meisje!
Iemand die je blindelings kunt vertrouwen
die je alleen even belt om je stem te horen…

& jongens die na andere meisjes gaan…
die zijn JOU niet waard…
Je kent het gezegde wel
ieder mens is uniek want van ieder mens is er maar 1.
Dus ook JIJ bent uniek
laat een jongen die moeite voor je doen
& voor je vechten

& geef je hartje pas weg aan iemand
waarvan jij weet
Hij is het waard!!

:kissing:

Wauw! :flushed:
Dat is mooi gezegd!
En het is ook waar!

Iedereen is Uniek! en iedereen verdient een jongen die 100% voor háár gaat!

Liefs,

aaawh.
ik denk dat voor veel mensen wel een goede peptalk is =)

ieder mens is uniek want van ieder mens is er maar 1
volgens mij is dat toch echt geen gezegde?

maar ja, jongens zijn toch kut. =)

jongens zijn inderdaad kut. =]

Ah man! dat had ik even nodig. Een flinke peptalk. THANKS

Ik heb zelf ook een behoorlijk conflict met m’n vriend gehad na aanleiding van iets waarover ik niet mag praten. Dus iedereen denkt nog dat ik heb enzo. Maar alles maar voor jezelf houden is moeilijk, soms heb je gewoon de behoefte om bij iemand die je vertrouwt je hart te luchten. Maar ja, bij mij komt het er dus op neer dat ik m’n kop moet houden. Daar komt de examenperiode nog bij (ik sta voor alles wel goed maar ik stress wel snel) + nog het feit dat we in financiele moeilijkheden zitten. Als je je moeder ziet op het point van breakdown word je ook niet zo vrolijk. Dat zijn dus drie enorme problemen in mijn leven. Ik praat er met niemand over, dus zet ik het hier maar neer. Het is nml niet makkelijk om met alledrie even simpel om te gaan. Nou ja, moest ik gewoon ff kwijt.
Mijn vriend is eigenlijk kwaad om iets dat niet met mij als persoon te maken heeft. Ik moet dus gewoon altijd in mijn achterhoofd houden: als hij me om die reden niet wilt, dan geeft hij niet genoeg om me. Ja ik weet het, vaag verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik kan namelijk niet tegen mijn most close familieleden praten dusse… zet ik het hier maar neer.

Mooi gezegd!

Super mooi stukje dankje :couplekiss_man_woman:

Het probleem is alleen dat ie wel tegen zn vrienden zei; dit is mijn meisje, me opbelde om m’n stem te horen en die ik wel vertrouwde. ZUCHT.
En toen zag die 't ineens niet meer zitten.
Jongens…

als ik het lees dan zeg ik tegen mezelf ze heeft gelijk maar in werkelijkheid val ik nog steeds als eenblok voor hem terwijl hij mij zoveel pijn heeft gedaan.

echt moeilijk.

tis vnmdidag uitgegaan.
hij voelde niet meer zoals eerst.
we hebben 3,5 maand gehad en ik heb
nu pijn vanbinnen want ik dacht dat we nooit
uit elkaar zouden gaan.
hij was zo lief voor me. vanmiddag ook weer.
zo’n lieve jongen vind ik meer nergens op aarde.

Ik heb eerder een gebroken hart door mezelf.

zo, jij klaart hem.

wauw. (H)

mooi ! I’m broken hearted … al anderhalve maand maar heb gezegd dat ik geen contact meer met hem hoef , want bij mij is het OF liefde OF haat. Beter ff vergeten en helemaal uit mn hoof zetten nu dus. Hem boeit t toch niet zoveel dus hij snapt niet dat k geen vrienden kan zijn net zo als vroegr.
maarja.

Ja, fijn. Al die dingen deed hij, en doet hij nog steeds.
Maar het is wel mooi uit.

Verdomme.

Zegt hij vanmiddag dat hij me terug wil, zeg ik dat ik al de hele tijd hem uit mn hoofd aan het praten ben. En komt hij vanavond weer en zegt hij van nou, dan laten we het ook mooi uit, en ik heb trouwens N voor het kerstbal gevraagd.

Oh, leuk. Fijn. Geweldig. Snap je dan niet dat als je zegt dat je me terug wil, ik me daarop instel. En ik heb je nooit kwijt gewild, en dat weet je dondersgoed. Al was ik dan even niet helemaal zeker.

Verdomme. Jongens zijn kut, ik word lesbisch…

Heerlijk, dat lucht op.

Juist xD Ze begrijpen er fcking nooit wat van,
stelletjes hersenloze voetbal fans :pensive:

mooie peptalk :slightly_smiling_face:
Net wat ik nodig had :slightly_smiling_face:

Yeah!

Afschaffen, allemaal:D