Voor iedereen die thuiswerk zoekt!

Hallo allemaal,

Ik zie dat veel meiden op zoek zijn naar een bijbaantje. Dat doe ik namelijk ook. Ik heb wel wat ondertussen gevonden via Xead. Echt superhandig als je wat extra’s wil verdienen. Het is nou niet zo dat je in een keer een vet inkomen hebt ofzo, maar je verdient er wel en het werk wat je doet is vrij weinig. Het gaat erom dat je artikelen schrijft en als mensen op jouw ads klikken verdien jij er geld mee. Wat ik nou doe is gwn al mijn schoolopdrachten (poses, werkstukken, spreekbeurten) der op zetten en makkelijk verdienen en als ik alles er op heb gezet dan ga ik zelf nieuwe artikellen schrijven. Nou zijn er ook andere websites waarmee je geld kan verdienen (infonu, infoyo, leerwiki) en daar ben ik ook al op geweest, maar daar krijg je 50% van de inkomsten en het aanmelden is best lastig. Bij Xead begin je met 50% en dat kan oplopen tot 100% naarmate je meer artikelen schrijft en dus beter je best doet. Ook kun je vrij bepalen wat je erop zet en bij andere sites gaat het vaak door een strenge controle. En voor mij was het grootste voordeel dat je niet een GoogleAdsense hoefde aan te maken, want dat was nogal lastig enzo. Je hoeft je alleen aan te melden bij Xead en dan zorgen zij zelf voor de uitbetaling. Wat is er nog meer??? Oja, je kan ook extra verdienen door medailles te krijgen voor bijvoorbeeld uitmuntende kwaliteit.

Maar nogmaals ik dacht ik zet het er even op want ik zie heel veel meiden zoeken en ik vind dit persoonlijk wel makkelijk verdienen aangezien ik veel werkstukken nog heb en niks er mee doe, kan ik er toch nog wat mee verdienen haha.

Je kan je aanmelden via mij (en dan help je mij ook een beetje op weg, want daar verdien ik ook gelijk wat mee) door op de volgende link te klikken:

http://www.xead.nl/wat-is-xead?RefID=4145

of door naar de site te gaan:

www.xead.nl

Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben en het is zeker leuk als je nog geen baantje heb en je je verveelt thuis!

Ps: vergeten te zeggen nog, je blijft inkomsten krijgen zelfs nadat je artikelen al jaren oud is.

Zo, heel verhaal maar ik denk dat ik het nu wel alles heb uitgelegd en anders kunnen jullie me nog van alles vragen!

Oh nog iets haha,
je kunt de percentage van je inkomsten ook verhogen door actief bezig te zijn. Want hoe actiever je bent hoe hoger de percentage! Dat houdt in dat je ook reageert op de artikelen van anderen en het beoordeelt.

Dit is toch ook een soort reclame? Mag niet gepost worden.

Reclame mag niet.

Ik vind dit neigen naar reclame, bovendien zou je dit soort berichten in het Algemene Bijbaantjes topic kunnen plaatsen.

Daarnaast hebben dit soort sites een hoog onbetrouwbaarheidsgehalte.

Ik denk dat ik je topic toch sluit, gezien bovenstaande redenen. Plaats je berichtje anders nog even in het algemene topic, als je het echt kwijt moet:

http://forum.girlscene.nl…topic/list_messages/83271