voor het eerst ZIJN vrienden zien!

gister avond had ik een afspraakje met een ‘leuke’ jongen waarmee ik nu een soort van iets heb! (:
alleen toen liep het wat uit bij mij en hij zou nog uit gaan met vrienden, toen ben ik met hem mee geweest maar ik voelde me niet helemaal 100% eigenlijk, toch beetje, ja ik weet niet!
hoe ging dat bij jullie?

up

ik zag zijn vrienden niet allemaal tegelijk, dat vond ik wel beter! ik was bij hem en toen kwam een vriend langs, en na die vriend kreeg ik ze allemaal te zien! eerst voelde ik me wat ongemakkelijk maar dat was eigelijk snel weg :stuck_out_tongue: zijn erg aardige vrienden!

ja bij mij was het wel een beetje ongemakkelijk…
ik ben echt nog maar net met hem en meteen zijn hele groep enz
x/

en nu voel ik me eigenlijk wel een beetje kut…
weet ook niet waarom =-(
help

Ach, ik denk dat dat ook wel logisch is. Opeens een hele groep nieuwe mensen, die allemaal benieuwd zijn naar hoe je bent en hoe je er uit ziet.
Bij mij was zijn beste vriend al en vriend van mij, en de rest ken ik gewoon allemaal al van school.

ik heb woensdag 2 vrienden van hem gezien, en gister weer 'n paar… en ik vond 't wel gezellig!
maar ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was, als je ze beter leert kennen wordt t echt wel gezellig en ga je je vanzelf wel op je gemak voelen!

Ik vind het nog steeds wel een klein beetje ongemakkelijk om de enige meid in het gezelschap te zijn, daarom ben ik altijd wel blij als een van zijn vrienden zijn vriendin meeneemt. Maar het wordt echt wel minder als je ze een beetje gaat leren kennen, dan voel je jezelf íéts gemakkelijker.

zijn beste vrienden kende ik wel omdat dat ook vrienden zijn van mij… Het waren meer de jongens die ik nooit eerder had gezien zoals die van op de voetbal of degene die zag wanneer hij na de training wat ging drinken op café. Dat was wel wat raar jah omdat je zowiezo al een hele goede indruk wil nalaten.
Maar nu lukt dat heel goed, ze zijn wel wat andere types dan onze gezamelijke vrienden, om het zo te zeggen, ze maken meer grapjes en gedragen zich soms wat tè jongensachtig…

Ik kende zijn vrienden niet en leerde ze langzaam allemaal kennen. Zijn nu allemaal ook vrienden van mij, niet zenuwachtig over zijn! Komt goed!

Hebben ze dan raar op je gereageert fz ?

neehoor, hij zij zelfs dat ze me aardig vonden!
maar ik kon gewoon niet helemaal los zijn…
me zelf zijn voor 100% want ik voelde me meer een soort indringertje omdat zij met zn alle zo close waren en eerst al samen hadden ingedronken en wij de enige 2 nuchtere waren…
dus dar zou het ook wel door komen

Hmm, ik vond de eerste keer dat ik zijn vrienden zag ook wel eng, vooral omdat een paar van die jongens 10 jaar ouder zijn dan ik. Maaaarr nu 1,5 jaar later kan ik er gezellig mee praten enzo en voel ik me er gewoon op m’n gemak bij.

Komt wel goed meisje!

Zo ik ging echt dood van de zenuwen toen ik het eerst naar zn vrienden ging… want ik ben op zich al best verlegen in omgeving van andere mensen. Dus ik stressen enzo. Maar die vrienden zijn echt zo grappig , het was echt een leuke avond gewoon :slightly_smiling_face: . Ik kreeg wel een paar keer te horen van : waarom ben je zo stil? Maar goed, ik ben alleen met mensen die ik goed ken “luidruchtig”
Maar succes, komt allemaal wel goed :slightly_smiling_face:

Ik had zijn vrienden al wel gezien, en ik vond ze maar eng. hun waren allemaal 3 jaar ouder van mij en dan komt er ineens zo’n klein meisje van 14 aangehuppeld… hahaha, dood eng vond ik het.
Op zn verjaardag leerde ik ze echt kennen en toen heb ik het eigenlijk vet gezellig gehad.

Ik heb zijn vrienden zo ongeveer 1 voor 1 gezien, en dr zijn ook weleens een paar bij mij thuis geweest als mijn vriend wat met ze wilde gaan doen.

Hihi, ja is altijd een beetje eng!
Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee…
Als hij me gewoon vast houd enzo kan ik heel de wereld aan :slightly_smiling_face:

1 van zijn vrienden leerde ik kennen voordat we officieel iets hadden het was wel gezellig, de rest leerde ik allemaal kennen op verjaardagen van hun enzo.

alleen ik heb enorme ruzie met 1 van zijn vrienden…=S