Ja hoor, dat is geen probleem! Je mag gewoon eigen eten (en drinken, zolang het aan de voorwaarden voldoet) meenemen. Dat zou ik maar doen ook, want bij sommige maatschappijen krijg je geen gratis maaltijden en dan is het belachelijk duur om het te moeten kopen. Ik weet niet met welke maatschappij je gaat vliegen, maar je kunt vast wel op internet vinden hoe het daar is geregeld. Het is misschien ook slim om kauwgum of snoepjes mee te nemen om tijdens het opstijgen en landen op te kauwen. Vooral als je nog niet zo vaak hebt gevlogen kun je last krijgen van je oren door schommelingen in de luchtdruk. En wat ik zelf altijd doe: vloeistoffen in mijn koffer in een plastic zakje stoppen! Dus bijvoorbeeld parfum, reinigingslotion, shampoo en dat soort dingen. Dat kan namelijk ook gaan lekken door drukverschillen en believe me, dat wil je liever niet meemaken
.
Oh ja: als je eenmaal door de douane heen bent kun je trouwens wel gewoon drinken kopen om in je handbagage mee te nemen in het vliegtuig
.