Voor het eerst verliefd en hij doet raar. ( Please help)

Hey girls,

Ik ben voor het eerst verliefd geworden en wauw wat een geweldig gevoel en tegelijkertijd ook vreselijk.
Op school is er een nieuwe jongen. Ik ben dus verliefd op hem en er is wat gebeurd en ik weet niet meer wat ik moet doen of denken. Wel weet ik dat ik er heel erg verdrietig over ben.
Hier de samenvatting van het verhaal:
Deze jongen heeft over mij gezegd dat ik veel aandacht trok en teveel langs hem liep ofso.
Hij zei het op een best wel lullige manier.
Al die tijd dat ik zijn aandacht wilde trekken, keek hij niet, maar hij had dus al die tijd alles in de gaten :cold_sweat:

Een erg slimme jongen dus, maar ook wel erg arrogant hoe hij dat zegt.
Ik besloot hem een berichtje te sturen en ik zei natuurlijk dat hij het mis had en ook zei ik dat ik niet bij hem in de rij stond. Hij zei dat hij verkeerd gedacht heeft en dat het zijn fout is.
Later vroeg hij of ik nog andere dingen te zegen had.
Om het gesprek gaande te houden begon ik over een groep meiden die hem lastig vielen op school. Hij vond dit blijkbaar niet zo leuk en zei doei tegen mij en ik terug. Daarna blokkeerde hij me.

Na die gebeurtenis liep hij steeds weg van mij op school. Hij schaamde zich heel erg voor mij. Ik merkte dat meteen. Hij durfde mij geen eens aan te kijken. Best wel grappig.
Als ik jou niet boei dan doe je toch net alsof er niks gebeurd is?
Afgelopen week stopte hij daarmee en begon hij oogcontact te maken met mij. Ik stond in de gang en hij kwam de trap op. Toen hij me zag keek hij zo erg in mijn ogen, valt niet te beschrijven hoe erg. Op een hele lieve manier eigenlijk.
Maar ik voel me dus vreselijk. Ik ben super erg verliefd op hem en ik heb gelogen tegen hem , maar dat komt omdat hij dat ene van mij zo gemeen zei.

Maar mijn vraag is dus wat wilt hij nou?
Hij blokkeert mij op facebook, een week later deblokkeerd hij me en daarna blokkeert hij me weer. Maar mijn vriendin blokkeert hij niet. (Tegen mijn vriendin had hij het via facebook gezegd)
Of hij verwacht dat ik via mijn vriendin ga praten.
Het is ook heel moeilijk om hem te vergeten, want soms dan denk ik misschien vind hij me toch wel leuk? of hij begint me nu pas leuk te vinden. Vinden jullie ook niet dat hij me juist hoort te negeren? Waarom kijkt hij me zo aan? Hij kijkt trouwens alleen naar me als we beide alleen zijn, anders negeert hij me.

Ik denk dat hij gewoon niet weet wat hij moet met zn gevoelens… Hij wil aan de ene kant gewoon stoer doen met zn vrienden maar eigenlijk vind hij je toch best wel leuk… Ik zou het gewoon zeggen! Nooit via facebook ofzo, maar gewoon in het echt. Als hij je een keer zo aankijkt kan je toch naar hem toe gaan en het zeggen? Blijkbaar zijn jullie dan allebei alleen dus dan denk ik dat hij chiller reageert dan als hij met zn vrienden is… Heel makkelijk zal t niet zijn om te zeggen maar ik zou het gewoon doen! Anders weet je het nooit…

Ja ik durf dus echt niet op hem af te stappen :cold_sweat:
Ik heb zijn Instagram gevonden en een paar meiden zeiden ga hem volgen op Instagram als hij je dan terug volgt dan weetje dat hij je moet zo niet dan weetje genoeg. Dat lijkt mij best slim, maar aan de andere kant hij heeft wel WEL geblokkeerd op Facebook. Vooral doordat blokkeren op Facebook begrijp ik er niks van. Dat blokkeren vind ik zo kinderachtig. We hebben het toch uitgepraat zogenaamd, waarom ga je me dan blokkeren? en daarna deblokkeren en 3 dagen later weer blokkeren.

Ik denk dat hij zich niet kwetsbaar wilde opstellen tegenover je, dat hij je daarom negeerde en blokkeerde… Hij wil natuurlijk wel stoer overkomen, daarom denk ik dat jij je heeft geblokkeerd, om te laten zien dat hij ‘beter’ is dan jij. Ik zou gewoon terug kijken, misschien een beetje flirterig, maar laat hem maar de eerste stap zetten. Ik zou hem niet gaan volgens op Insta, dan wordt zijn ego alleen maar gestreeld