Oké, ik weet dat dit heel raar en dom gaat klinken, dus daar hoeven jullie geen comments over te plaatsen.
Ik heb de laatste tijd niet zo’n geweldige periode achter de rug gehad, veel emotionele problemen enzo. Ik had veel vriendschappen verwaarloosd waardoor ik maar weinig vrienden meer over had. Nu ben ik via via met een vriendengroep in een andere stad in contact gekomen, en zij zijn echt de meest toffe mensen die ik ooit heb ontmoet. Ze zijn open-minded, intelligent, hebben de meest uiteenlopende interesses en passies, zijn creatief en gewoon hartstikke relaxed om mee om te gaan. Bij hen is er echt geen drama of stress, gewoon genieten van het leven.
Toen ik laatst bij hen was boden ze me een joint aan. Die had ik afgewezen omdat ik een beetje onzeker was. Ik heb nog nooit in m’n hele leven ook maar een sigaret in mijn handen gehad.
Maar het idee om af en toe een jointje te roken speelt wel langer bij mij. Na wat rond gekeken te hebben op internet las ik dat de eerste keer blowen beter verloopt wanneer je al 'ns gerookt hebt, dan ben je gewend aan de rook. Dan heb je minder kans om ziek te worden etc.
Nu is mijn vraag: Is het beter om van te voren wat meer ervaring op te doen met roken voordat je begint met blowen? Zoja, welke sigaretten zijn het best om mee te beginnen? Ik had iets gelezen over menthol sigaretten, dat die verzachtend voor de keel werken.
Note: Ik bedoel niet dat ik verslaafd wil raken aan roken, al weet ik wel heel goed dat dat risico hieraan vast zit. Ik heb het meer over 2 of 3 sigaretjes zodat ik wat meer ‘voorbereid’ ben.
Tips over voor het eerst blowen stel ik ook erg op prijs!