voor het eerst ongesteld!

Ik ben 11 en een half en nog niet ongesteld maar ik ben bang dat ik het binnen een paar maanden voor het eerst wordt enzo x[

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was?
11
2.wat was je eerste reactie?
schrikken, maar wel blij
3.wist je van tevoren dat je ongesteld zou worden(een dag eerder of twee)
Ja, ik had echt last van mijn buik
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had?
Nee?

12 (moet deze week voor de 2e keer worden…)
kut! nu begint de ellende…
3.wist je van toevoren dat je ongestld zou worden(een dag eerder of twee)
nee, absoluut niet! ik ging s’middags naar de wc en was helemaal verbaasd dat er bloed in mn onderbroek zat!
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had?
nee, maar het was wel gek want de dag ervoor hadden we het erover dat ik nog niet ongesteld was, en hoe oud de rest was enzo, en een dag later was ik het ook…

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was? 2 weken gelden voor het eerst ik ben nu 14 :grinning:
2.wat was je eerste reactie? ik dacht dat ik een ziekte ofzo had terwijlik wist wat er gebeurde als je ongesteld werd xD en aan het begin durfde ik het ook niet tegen me moeder te vertellen :stuck_out_tongue:
3.wist je van toevoren dat je ongestld zou worden(een dag eerder of twee) Ik had wel een beetje een ziek gevole ik was helemaal niet lekker en ik had ook van te voren die weken ervoor vaak last van buikpijn.
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had? nee

:cold_sweat:

11
omg, ik ben toch niet ongesteld o.o
was alleen thuis x]
dus had nog geen maandverband ingedaan (hadden we wel al in huis) en natuurlijk schone onderbroek + broek aangedaan x]
maar die middag uit school was het weer en toen wist ik het wel zeker dat ik ongesteld was

Nee
nee,

11
Ik schrok wel meteen, en riep naar m’n ma xD
Mwaa… had wel last van buik en rugpijn maar het was niet bij me opgekomen
Nee

16,5 ongeveer
hehe, eindelijk!
nee
ik dacht eerst dat t geen ongesteldheid was, want ik had het gevoel dat ik blaasontsteking had. Maar nu werd ik dus pas weer ongesteld en nu is het dus een feit:P!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt…

13
hmmm… ben ik ongesteld? hmm… nee kan toch niet!!! hmm… toch maar maandverbandje omdoen (daarna de hele dag niet naar de WC geweest want dan zou ik ontdekken of ik gebloed had :crazy_face: )
neee…
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had
nee

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was? 13
2.wat was je eerste reactie? shit m´n ma is niet thuis
3.wist je van toevoren dat je ongestld zou worden(een dag eerder of twee) nee
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had? nee

11
Uhm ik dacht eerst dat mn onderbroek gewoon vies was en toen deed ik een nieuwe aan en toen was ie weer vies en toen vroeg ik het aan mn moeder of het bloed was, of ik dus ongesteld kon zijn en toen was ik het x]
Neee, kom op ik was elf, ik dacht er eigelijk niet eens aan.
Nee dat neit

14 (vorige week dinsdag :stuck_out_tongue:)
HUH? Oow, haha. MAAAAAAAAAAM?!
Ja, de dag van tevoren tijdens mijn boekbespreking dacht ik ineens van: huhh, word ik ongesteld ofzo?
Uhm… neej? :S

JALOERSHEID

1 maand voor m’n 14e verjaardag. (precies!) (2week geleden)
Oh help?. “ben ik nu ongesteld?” (aangezien ik nergens last van had)
neee. ik had geen idee, voelde ook niet echt dat me onderbroek nat was ofzo, dus ik ging gewoon naar de wc. Was bij me nichtje, ik dacht even snel naar de wc toe. En toen zat er bloed aan het wc papier ;p
Nee.

1. 13

2. MAMA!!! ik zit onder het bloed!!! HELP!!! (hahaha wist ik veel!)

3.Nope, Was een hele dag naar het bos geweest, niks door gehad. Ik kom thuis, broek naar beneden moest naar de wc, en ik zat onder XD

1. Ben ik ziek?:face_with_raised_eyebrow: :expressionless:

• 11, 4 dagen voor m’n 12e verjaardag :stuck_out_tongue:
  • Mam… Wat IS dit?! HELP?
  • Nou nee, maar ik was al wel 3 weken ziek. Weet niet of dat allemaal was omdat ik ongesteld moest worden, maar toch x]
  • Volgens mij niet hoor. Ik ben niet echt zo paranormaal-achtig (al zou ik het stiekem wel willen :stuck_out_tongue:) Maaruhm nee dus.

Gezellig over ongesteldheid praten ^^

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was? 13
2.wat was je eerste reactie? WTF,
3.wist je van toevoren dat je ongestld zou worden(een dag eerder of twee)? ik had wel last van buikpijn maar of het daar aan lag wist ik niet.
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had? nee?

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was? 12
2.wat was je eerste reactie? ***, ben ongesteld!
3.wist je van toevoren dat je ongestld zou worden(een dag eerder of twee) Ja, ik had wel zo’n gevoel.
4.Had je het gevoel dat je ongesteldheid het gevolg van iets was dat je gedaan had? Nee.

1. 11
  2. GODVERD…
  3. Had geen idee.
  4. Nee.

13
ik?! hm oke raar.
nee, had wel buikpijn nzo maar dacht daar niet bij na
nee

1.hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld was? 15
2.wat was je eerste reactie? ehmmm mam ik ben ongesteld geworden!
neej
neej