voor het eerst MDMA op een feest?

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar mijn vriend gebruikt soms een keer een pilletje. Ik ben er altijd al nieuwsgierig naar geweest. We gaan binnenkort naar een soort techno feest waar echt heel veel mensen heen komen en nou hebben we dus afgesproken dat ik het daar een keer ga proberen.

Ik wil het echt graag een keer en ik sta er achter, maar toen ik eens een beetje op internet ging kijken twijfel ik of het wel zo slim is om het op een druk feest te gebruiken. Wat als het niet bevalt? Dan is mn hele feest naar de klote.

ik wil graag jullie advies!! Het gaat om MDMA.

Ik heb nog nooit van MDMA gehoord maar als je het echt zo graag een keer wil proberen zou ik het eerst eens thuis doen, kijken wat er gebeurd.

Ik ben niet van de drugs, maar ik denk dat als je iets voor het eerst gaat proberen, je dat het beste thuis kunt doen, voor wanneer er misschien iets verkeerd mocht gaan dan.

Kan beter deze op het drugstopic zetten daar zijn veel meer die er verstand van hebben ik heb alleen xtc gebruikt

het is toch gewoon XTC?

Gewoon niet gebruiken. Een van mijn vrienden heeft het bijna zijn leven gekost toen iemand drugs in zijn drankje deed.

Gewoon niet, het is altijd stom om drugs te gebruiken. En anders thuis of een beschermde omgeving.

kan je beter in het drugs topic vragen dit.
maar ik heb een paar keer xtc gebruikt, alleen op feesten en het lijkt me eigenlijk helemaal niet leuk om thuis te doen haha.
dus als ik jou was zou ik het gewoon op dat feest doen. op techno feesten gebruiken sws heel veel mensen dus het valt ook niet op :slightly_smiling_face:

Dit mag idd in het algemeen drugs topic.