Hee ik ga morgen naar de kruidvat om make-up te kopen, voor het eerst. Ik heb nog geen ervaring, behalve met mascara en bb cream. Heeft iemand tips? Hoe weet je welke kleur blush je bijv. moet gebruiken? En welke merken zijn goed? En weet iemand welke make-up kwasten goed zijn? Ik zou het heel fijn vinden als je een paar tips zou achterlaten, alvast bedankt xx
Heyhey,
Iedereen begint natuurlijk zonder ervaring met make-up. Dus ik ook.
Hoe ik het heb gedaan is stapje voor stapje. Dus eerst kocht ik de goedkopere make up en ging ik niet meteen naar de dure.
Om te kijken welke blush bij je past, of andere item, is gewoon het beste om uit te testen op je arm/hand o.i.d dan zie je vanzelf wat bij je huidskleur past.
Make up kwasten kun je volgens mij ook in de winkel voelen? Dan kun je ook zien welke je fijn vind.
Je kunt ook wel op YouTube videos vinden met wat die Youtubers fijn vinden etc.
ik gebruik zelf meestal make up van essence dat is ook niet zo duur en heel erg leuk!!
voor mascara zou ik de i love extreme zeker is gaan proberen!
en misschien zou je eens aan een medewerkster om advies kunnen vragen
succes en veel plezier xoxo
Bedankt voor de tips!
Essence, Catrice, Hema, Miss Sporty zijn goede merken om mee te beginnen! Een leuke nude oogschaduw is misschien ook een goed idee.
ik heb wel eens make up gekocht alleen ik ben dan altijd bang voor wat die mensen aan de kassa dan altijd denken daarom koop ik de laatste tijd geen make up. (Ik ben bijna 16 )
Ik werk aan de kassa, geloof mij, wij denken helemaal niks hoor het interesseert me echt niet wat mensen kopen en ik vind niets raar. Maar zeker make-up vind ik niet raar.
topicstartster, misschien kun je het make up topic eens opzoeken? Daar staan veel tips in