Voor het eerst in mijn leven een bril....pfff ( foto )

Staat leuk, past goed bij je gezicht!

Staat je leuk, hoor! En ik word ook altijd jonger geschat :dry:

Ik had je 22 geschat :’)
Maar ik vind je bril enorm leuk staan, heb dan ook bijna dezelfde. Maar dan de zilveren dingetjes voor op de bril, aan de zijkant haha.

Ik zou je zeker geen 13 schatten, idd 20 of zo. Maar zou veel schelen als je wat gelukkiger zou kijken, zo kan je eigenlijk alle kanten op :wink: Maar de bril vind ik leuk! Snap je wel trouwens qua onzekerheid. Ik heb lenzen, heb ook een bril die ik eigenlijk een keer gewoon overdag op wil houden maar doe t steeds maar niet :wink:

Thnx!!! Ja gek hè hoe jong of oud iemand dan kan lijken hahaha

Staat je goed (:

Vind een bril erg leuk staan bij je! Als je het niks vind kan je altijd later nog overgaan op lenzen natuurlijk.

Ja, maar het is in het begin wel enorm wennen qua gevoel ook, dus je moet niet na een week denken “het zit vervelend”, want het went :slightly_smiling_face:

Hij staat je goed hoor! Vind alleen dat de kleur misschien iets te hard is voor je gezicht en je kijkt een beetje zuur hahaha. Ik zou je een jaar of 16.

Hahaha, hij staat je heel leuk!

Je bent dus 21 en maakt zo’n topic aan om de mening van andere mensen te weten over je eigen bril?

… Juist ja.

Hij staat je leuk, geen zorgen.

Thnx mensen !! :grinning:

en ja ik ben 21 en ja mensen van mijn leeftijd of ouder zijn ook nog wel eens onzeker hoor :slightly_smiling_face: Is niks mis mee om advies te vragen, waarom zou je als volwassene niet onzeker mogen zijn ? Het is een normaal gevoel :slightly_smiling_face:

Maar de bril staat je goed hoor.

Ja, daar niet van maar ik hoop toch wel een stuk verder te zijn als ik jou leeftijd heb bereikt.
Verder vind ik je de bril heel leuk staan, heb een zelfde soort bril haha

Wat is verder en wanneer ben je verder in het leven dan iemand anders ? Iedereen heeft daar een andere interpretatie van en iedereen leeft op een andere manier, naar mijn mening is iemand anders niet verder in het leven dan een ander, iedereen leeft gewoon anders, en als iemand gelukkig is met zijn of haar eigen levenswijze en daarbij anderen niet kwetst, vind ik het allemaal goed.

Ik vind het heel leuk staan! Maar vanwege de pose zou ik je niet ouder dan 14/15 schatten.

Staat je leuk! Ik heb ook zo’n soort bril haha.

Ik zou je 14 schatten. De foto vind ik niet zo leuk (sorry :$) maar het montuur is geweldig! Volgens mij heb ik precies dezelfde haha. Als je lacht, vind ik de foto geweldig!

Haha geeft niet Klarieke !! Je mag je eerlijke mening geven !! :stuck_out_tongue: Ik ben altijd wat van de crazy looks :stuck_out_tongue:

Maar wel bedankt voor de leuke reacties verder :grinning:

Staat leuk! Als je later een keer afwisseling wilt of een keer geen bril op wilt kan je ook voor lenzen kiezen, ik vind lenzen in ieder geval erg fijn.