Voor het eerst in mijn leven een bril....pfff ( foto )

Heeey!!!

Zoals de titel zegt, ik heb vandaag een bril gekocht en moet enorm wennen, ben verder ook wispelturig ingesteld en wil graag jullie mening weten of hij leuk staat…:frowning_face:

Ik kijk wel vermoeid omdat ik ziek ben dus let daar niet teveel op ! ps: hoe oud schatten jullie mij? Werd zonder bril altijd verkeerd geschat xd

Foto even gewijzigd, want ik keek op de andere heel vermoeid ! Nu lijk ik net een juffie haha

Ja! ik vind het model erg goed bij je gezichtsvorm passen, leuk montuur!

Als je wat blijer kijkt, staat ie hartstikke leuk hoor!!!
(maar ik ben dan ook een brillover, vind het jammer dat ik er geen hoef haha)

-editje je kijkt inmiddels als blijer dus top haha

Hij staat je heel goed. Ik begrijp je helemaal met een bril uitzoeken. Ik twijfel nu nog steeds of ik niet beter een andere had kunnen kiezen. Maar deze bril staat je echt heel erg goed.

hij staat je echt leuk hoor! :slightly_smiling_face:

Staat je inderdaad leuk :slightly_smiling_face:

Staat je leuk, alleen jammer dat je niet lacht op je foto, maakte het veel leuker, maar het staat je wel leuk! :grinning:

Zucht ( goeie zucht )haha !!! Thnx voel mij nu veel beter, moet donderdag naar school en dat is de grootste stap haha ,

Ps : hoe oud schatten jullie mij? Word normaal altijd verkeerd geschat haha

Ik vind je een erg volwassen gezicht hebben, eigenlijk.

14

Ik vind de bril je niet zo mooi staan, omdat ik vind dat het zwarte grote montuur je nogal hard maakt.
Ik denk ik overigens dat je 15 bent?

16 en staat je wel goed

Ja als ge je zo beteuterd kijkt, is het inderdaad niet zo pretty :’)
Goede attitude saves the day, en ik denk dat je je bril ook meer kan aanvaarden dan heel de tijd er negatief over te denken. Ziet er leuk uit!

Het staat wel leuk, maar ik denk dat ie leuker zou staan als je wat blijer zou kijken haha.

Ik denk 15 of zo? Ik ben echt bar slecht in leeftijden schatten, dus neem het niet te serieus.

Volgensmij hebben we bijna dezelfde bril… Maar hij staat je echt heel leuk. En ik denk dat je 16 bent…?

Thnx!!! Haha het heeft dus geen ander effect op mijn leeftijd hahaha

Ben 21 jaar!!! Aahahaha ik vroeg het omdat ik laatst ben aangehouden in de auto omdat men dacht dat ik 13 was hagahaahaha dacht, lijk ik nu echt zo jong? Jullie kennen mij niet dus ik kan een eerlijk antwoord verwachten haha

Ik gokte rond 19 dus jeej zat er aardig dichtbij

Ohhh echt?!
ahhaa
ik ben ook 21 en wordt ook altijd jonger geschat
veel jonger.

Oo wat erg, ik dacht ook dat je iets van 15 of 16 was! Maar de bril staat je leuk hoor!

Thanks hahaha !!! Maja liever te jong geschat te worden dan te oud hahahahahaha