Voor het eerst afspreken...

Ik vind een jongen heeeel leuk en we zijn sinds de herfstvakantie al aan het praten en elkaar een beetje fixen enzo. Nu heeft hij me gevraagd om donderdag samen te gaan chillen, en ook wat ik zou willen doen… Dit is de eerste keer dat een jongen me heeft gevraagd om te chillen en ik heb geen idee wat ik wil doen of wat ik ervan moet verwachten haha.
Ik weet trouwens niet hoe hij me ziet, als gewoon een vriendin of meer. Hij flirt wel een beetje en doet altijd heel lief enzo. En toen ik vroeg wie hij leuk vond zei hij: ik zeg het als we gaan chillen, ik vind het lullig om over app of snap te zeggen.
Mijn vriendinnen zeiden ja hij vindt je wel leuk waarom zou hij anders met je willen gaan chillen?!
Iemand tips? Alle advies is welkom!! xx

Maak je vooral niet te veel druk over wat er gaat gebeuren,en wacht het gewoon af. Wat kan het ergste zijn dat er kan gebeuren? Right. Dat jullie niet gaan praten of whatever omdat jij te zenuwachtig bent. Relax, ga er heen en zorg in ieder geval voor een gezellige sfeer en een praatje dan moet het goed komen en komen jullie er beiden wel achter hoe het zit :wink:

We gaan een film kijken iemand leuke opties? :slightly_smiling_face:

als je voor romatisch wil gaan kan je bijvoorbeeld The Notebook gaan kijken maar in jou situatie zou ik het wat luchtig houden en voor een komedie gaan zodat het niet awkward word :wink: