voor het eerst afspreken met een jongen?!

Okee, ik praat al een tijdje met een jongen op whatsapp, maar we hebben nog nooit in het echt af gesproken. eigenlijk zouden we een aantal dagen geleden al afspreken, maar ik ben er toen een beetje met een “smoes” onderuit gekomen :flushed:. Het is niet dat ik het niet wil, want ik wil hem graag beter leren kennen en via whatsapp klikt het goed, maar ik ben gewoon zo bang dat hij me heel anders verwacht, gewoon hele erge onzekerheid denk ik. Nu ga ik dus vanmiddag met hem afspreken, maar ik durf gewoon niet! ik ben echt een kluns als het gaat om jongens en weet totaal niet hoe ik me om hen heen moet gedragen. We gaan bij hem thuis een film kijken wat ik het nog enger vind maken, dan bijvoorbeeld even samen naar starbucks ofzo. hebben jullie misschien tips die me wat minder zenuwachtig kunnen maken en wat meer zekerder van mezelf? :flushed:

Ik zou nooit bij iemand thuis afspreken, als je hem nog niet in het echt kent…

Het is een goede vriend van mijn nicht, via haar ken ik hem ook… dus ik weet wel dat ik hem kan vertrouwen haha :slightly_smiling_face:

Het is logisch dat je gezonde spanning hebt als je voor het eerst afspreekt. Waarschijnlijk heeft hij dat net zo goed. Maar probeer gewoon lekker jezelf te blijven! Komt echt wel goed, veel plezier!

Dit

Ik vind het een beetje raar om met dit weer bij iemand die je niet kent film te gaan kijken.