Voor HEM gaan of verder gaan zonder...

6 jaar geleden heeft een vriendinnetje me voorgesteld aan een groep vrienden. Aangezien mijn vriendin helemaal gek was van 1 jongen gingen we vaak met zijn allen uit. Ik heb toen M leren kennen en ik vond het meteen een knappe jongen,toen ik hem beter leerde kennen bleek hij ook nog eens heel erg aardig en leuk te zijn. M en ik hebben toen ontelbare keren met uitgaan gezoend. Ik leerde toen buiten het uitgaan een andere jongen kennen en heb daar toen 1 jaar mee gehad. M en ik smste in deze tijd nog heel af en toe. Toen ik met een vriendinnetje op vakantie ging smste ik heel vaak met M en niet met mijn huidige vriend. Bij terugkomst in NL heb ik een punt achter de relatie gezet en kreeg weer contact met M. We hebben toen weer regelmatig gezoend en zelf 1x afgesproken buiten het uitgaan om. Hierna hebben we niks meer van elkaar gehoord. We kregen beide een relatie met een ander,wat 2 jaar duurde en is toen rond dezelfde periode uitgegaan. Nu hebben we sinds 1,5 jaar contact en ik ben er achtergekomen dat ik hem nooit helemaal ben vergeten. Ik vind hem ECHT leuk. Gister hadden we weer afgesproken en M vertelde me dat hij me heel erg leuk en lief vindt,maar hij wil niet gekwetst worden en dus geen relatie wil…Moet ik verder gaan of nu een keer ECHT moeite doen zodat hij kan zien dat ik het nu wel meen???

Ik zou er helemaal voor gaan. Jullie vinden elkaar al 6 jaar leuk etc.
Alleen het moet natuurlijk wel van twee kanten komen, als hij duidelijk nog een keer zegt dat hij het écht niet wil, zou ik het laten lopen.

Wow, wat een intrige…
Je kan het hem nog eens zeggen dat je nu voor hem wilt gaan maar als hij niets voor je voelt denk ik niet dat er veel aan te doen is.

Of je er echt voor moet gaan, ligt aan wat je zelf voelt.
Als jij echt zo gek op hem bent, dan moet je dat natuurlijk niet weg laten glippen. Laat hem dan maar zien hoe leuk je hem vindt.

Daarintegen, als je denkt dat hij gelijk heeft wat het kwetsen betreft, dan zou ik er nog is goed over na wil denken. Als je van jezelf al verwacht dat je hem zult kwetsen of iets dergelijks, is het niet de beste match.

Dubbelpost ;o
Ja het lukte,
het lukte,
het lukte,
hooray yes we did it!

Inderdaad.

Meiden,

Bedankt!
Ik ben absoluut niet van plan om hem (weer) te kwetsen…Ik vind het wel heel eng om te zeggen dat ik hem leuk vind,heb dit denk ik ook nog nooit zo uitgeproken…Wel hints…

Ik zou er helemaal voor gaan!
dat je gevoelens na 6 jaar niet helemaal weg zijn/steeds weer terug komen dat wil toch iets zeggen lijkt mij.

ik zou er echt voor gaan als ik jou was
neem contact met hem op en leg uit wa je voor hem voelt!

ja… hangt er een beetje vanaf? je kan hem ook uitleggen dat jij hem niet zal kwetsen… Omdat je er helemaal voor wilt gaan.

Wilt ie het dan nog niet? Tsjah, ik zou er dan wel mee stoppen.