Voor hem gaan of niet?

volgens mij zijn er echt al 10000 topics hierover,
maar nergens staat iets waar ik wat mee kan.

okee het zit dus zo:
ik ken een jongen van dansen en hij zit ook bij mij op school, nouja zat eigenlijk want hij zit in 6v en heeft net examen gedaan. ik zag hem altijd op vrijdag en ook weleens op school en ook altijd gedag zeggen enzo, en later had hij me toegevoegd op hyves. toen gingen we heel veel krabbelen en bij een feest gaf hij me zijn nummer zodat ik kon smsen als ik veilig thuis was gekomen. nou daarna smsten we steeds vaker en als we elkaar zagen was het ook altijd heel gezellig en leuk praten enzo. toen gingen we ook een een keer wat drinken 's middags, hebben we van 2 tot 5 in de zon op een terrasje over echt vanalles gepraat. alleen ik begin hem nu dus steeds en steeds leuker te vinden. ik denk eigenlijk dat ik echt verliefd op hem ben geworden, want hij is echt leuk. nou zo zou je zeggen: gaan ervoooor. maar het probleem is dat hij de komende 2/3 weken op vakantie is, daarna zie ik hem wel weer bij dansen. we hebben ook al afgesproken dat we daarna dan weer iets leuks gaan doen. alleen dan is het zomervakantie en ik ben 5 weken weg, en hij is ook weg. en dan gaat hij in september 2 maanden naar parijs. daarna is hij wel thuis tot februari alleen dan gaat hij verhuizen naar een andere provincie want daar gaat hij een opleiding doen. hij heeft dan wel zn rijbewijs, maar toch lastig. ook weet ik niet 100% zeker of hij mij wel leuk vindt, want er is nog niks gebeurd ofzo maar ik denk van wel.

en dan nu mijn vraaag: denken jullie dat dit zou kunnen werken op zo’n afstand? ik heb opzich wel ervaring met lange afstands relaties maar dan zagen we elkaar niet veel maar dat was toen oa omdat ik niet alleen met de trein mocht toen. wat denken jullie dat ik het beste kan doen? gewoon vrienden met hem blijven is misschien wel het beste, alleen ik weet niet of ik dat kan want ik vind hem echt heeeeel leuk. het is echt een hele tijd geleden dat ik iemand zo leuk vond, dus in principe is dat geen optie.

nouja, dit was even mijn zeurverhaal haha. sorry dat het zo lang is en ik snap het ook wel als jullie niet geinteresseerd zijn in dit lulverhaal hoor :stuck_out_tongue:

1 ding: geniet er zoveel mogelijk van, zolang het nog kan.
het gaat er om dat je een leuke tijd met hem hebt. en proberen kan altijd, mocht het na een tijdje toch ECHT niet lukken, dan ga je er mee moeten ophouden. dat is misschien niet leuk maar als hij hetzelfde voelt voor jou, dan jij voor hem, vind ik dat je het best kan proberen;)
xx

ga ervoor
maar gaat hij ook voor jou?

ja inderdaad, ervan genieten zolang het kan.
ik denk wel dat hij mij ook leuk vindt,
door dingen die hij zegt en doet enzo.
alleen ik weet het niet zeker,
misschien hoop ik het alleen maar heel erg haha

Als je hem echt leuk vind moet je er voor gaan!

ik zou ervoor gaan,
je kan het in ieder geval proberen.