Voor de tweede keer je hart wagen?

Hey iedereen dit is mij overkomen hij zit bij mij in de klas in de 2e. Hij is echt lief maar zijn verkering was net uit en hij was best verdrietig. Hij praate met me via whatsapp over van alles en nog wat. Hij begon zijn gesprek altijd met heyxxx en doeixxx. Ik was blij dat als ik wakker werd dat er een goeiemorgen berichtje had gekregen, Ik was echt verliefd. Hij vroeg me “als ik je verkering zou vragen wat zou je dan zeggen?” Ik zei natuurlijk ja. Hij wou me op school gaan vragen.
Maar een paar dagen daarna kreeg ik eerst van mijn beste vriendin te horen dat hij niet meer verliefd op me was, en daarna van hem via whatsapp. Ik was erg verdrietig en voelde me gebruikt.

Nu begint hij weer met berichtjes sturen met “heeyxx” en “doeixx” ik heb denk ik nog wel gevoelens voor hem maar ik ben bang dat het net zo als de vorige keer afloopt.

lijkt me niet heel serieus nog?
Beetje kleuterliefde krijg ik het idee.

gewoon afwachten en j eniet laten gebruiken. doe maar een beetje hard to get, dan merk je vanzelf wat ie wil.

Ik krijg altijd het idee dat jongens uit de 2e klas ongeveer iedere drie weken verliefd zijn op iemand anders. Ik zou gewoon vragen wat hij van je vindt, dan weet je het meteen.

Ik heb er echt zo’n hekel aan als mensen op die manier praten met ‘Heeyxx’.

OT: Klinkt mij niet serieus. Je zit in de 2e, er is meer in het leven dan jongens. Ik zou niks met hem (proberen) te beginnen.

je zit idd nog maar in de tweede, nog een beetje kleuterliefde dus, maar vooral niets met hem beginnen