Voor de girls die veel van fashion weten

Ik zoek voor mijn blog een meisje die veel van mode en kleren af weet. Ik weet dat dit officieel bij het ik zoek topic of bij vragen over blogs moet maar het leek me veel handiger om gelijkt naar de fashionista’s te stappen.

Ik zoek dus een gastblogger van tussen de 13 en de 17-18( eventueel blond haar, zou bij mijn site passen) Ik zou dan graag willen dat je 1x per week een stukje schrijft tot je er mee wilt stoppen. de onderwerpen mag je helemaal zelf verzinnen. van shoplog’s tot DIY’s, alles vind ik goed.

voor verdere info of gastblogger worden: lisavdfeer@gmail.com - www.leblondme.blogspot.com

xxxLisa

Waarom ga jezelf niet bloggen over mode? Dat je er geen verstand van hebt betekent niet dat je het niet kan leren. Je kan wekelijks je modemissie posten oid, je zoektocht naar mode en stijl. :slight_smile:

@moonstone leuk idee, maar ik zoek echt iemand die er al meer vanaf weet of die vaak shopt (wat ik dus echt niet doe:| )

Ik ga je toch doorverwijzen naar dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-039ik-zoek-iemand-voor-mijn-blog039-topic-193506.0.html
Slotje.