voor de fun of wachten tot relatie er is ?

Ik heb een btj rond gezocht op girlscene maar vind niet echt de informatie die ik moet hebben :s
ik heb een probleem met mijn beste beste vriend

Ik ben van school verandert heb nieuwe vrienden enzo
maar als ik naar huis gaat is er niemand die dezelfde weg heeft als mij
buiten 1 jongen van een jaar ouder
We zijn eerst bevriend geraakt op school en nu gaan we practisch
elke dag samen naar huis.
Ik amuseer me echt rot en we smsen en chatten ook veel na school
ik werd zoals verwacht verliefd op hem :slightly_smiling_face:
ik hoopte dat we een koppel gingen worden maar
daar ben ik precies niet voor weggelegt
Waarom niet hij wil geen relatie meerzijn leven is verandert na 1 dom meisje dat hem liet zitten voor een mooiere jongen daarna is zijn leven totaal omgeslagen is hij gaan drinken roken en heeft hij meerdere vriendinnetjes gekregen waar ik in het begin niet van afwist,
hij vind zijn manier van leven zo prima maar ik niet ik probeer hem te helpen door naar hem te luisteren.
Tot hij vorige week ineens smste dat hij sexs met me wilde :s
ik ben niet zo voor sex voor de fun als ik dat ooit zou doen met hem zou dat zijn omdat we elkaar graag zien.
hij zegt dat hij me wel graag ziet maar liefde niet meer toelaat in zijn leven.
ik heb altijd terug gesmst mischien
tot ik hem is tegenkwam op straat toen vwaren we weer lekker aan het kletsenen ineens vroeg hij het vlakaf in mijn gezicht
ik heb nee gezegt en het gewoon een beetje weggelachen.

wat moet ik nu doen ?
kan ik nog met hem een relatie beginnen nu of moet hij eerst uit de knoop raken ? enzo
ik weet gewoon niet meer wat doen ik heb nu tog al 2 dagen niets meer van hem gehoord

Ik zou tegen hem zeggen :
Kijk, we zijn goed samen, ik wil enkel dingen met jou doen in een relatie… En ik hoop dat je het eens wil proberen want niet alle meisjes zijn zo dom als jouw ex.

Nouja, dat zou ik niet doen.
Als je nou een relatie met hem begint weet je dat dat niet is omdat hij je leuk vind, maar omdat ie seks met je wil.
Ik bedoel, hij zegt zelf dat hij geen relatie wil nu, maar wel seks met je, dan kan je er ook niet van uit gaan dat je nu een relatie met hem op kan bouwen die vanuit zijn kant opgebouwd is uit liefde.

Dat zou ik doen.

Ik zou nog wachten.Want hij heeft duidelijk tegen je gezegd dat hij seks wilt een geen relatie.Als jij er niet mee kan omgaan word het alleen maar erger voor jezelf.Bespaar jezelf die pijn…

Ik heb al is tegen hem gezegt dat niet alle meisjes zo zijn
maar jh voor hem zijn ze bijna allemaal dezelfde zij hij :slightly_smiling_face:

^Indd

En sorry hoor, maar als je zo jong bent al geen ‘liefde’ meer in je leven toelaten…?

Ja ,want ik heb wel getwijweld maar ik dacht van waarschijnlijk ga ik spijt hebben van men beslissing als ik het zou doen
en tenslotte ben ik nog maagd dus dan is het mijn eerste keer
en ik vindt dat je dat niet zomaar voor de fun doet :s

ja soms snap ik hem echt niet :frowning_face:
waarom doen jongens toch zo moeilijk

Het kan tijdelijk zijn dat hij zo denkt…Maar hij is dus wel heel diep geraakt door zijn ex.Want je kan niet opeens zomaar zo denken.

Ik zou niet mn eerste keer delen met iemand die niet verliefd op jou is. Ik vind het sowieso raar dat als je gewoon goed met hem omgaat hij opeens vraagt of je seks wilt…

Seks vind ik zelf ook heel belangrijk.Maar weetje wat het is.Als jij met hem naar bed gaat kan jij het zelfde mee maken wat hij heeft meegemaakt met zijn ex.En dus kan jij later ook een soort van relatie angst krijgen.

Seks hoort samen te gaan met liefde, in een relatie.

uhm ja ik denk dat dat eigenlijk beter is.

ja dat is misschien een goed standpunt
dat kan ik misschien is tegen hem zeggen
want ik kan wel heel goed met hem over alles spreken :slightly_smiling_face:

ja ik ook
ik ben blij dat het nu even vakantie is zodat
ik kan nadenken

Doe niets met hem. Hij is gewoon een stuk verdriet en is uit op seks. Laat je niet misleiden. En ook geen relatie aangaan hoor. Hij kan dan faken of hij je leuk vindt om je zo alsnog in bed te krijgen. Die jongen heeft wel lef. Doe gewoon niets met hem. Als hij seks wilt, zoekt hij dat maar bij goedkope meisjes en dat ben jij NIET. Duidelijk?

Can I get a amen? Hehe joke joke x

Maar ik meende het wel! Niet zo naief.

Ik heb ook zo iemand gekend. Wow, heeft dat pijn gedaan.

Mijn raad: je kan hem niet helpen of veranderen. Probeer het niet, want je gaat teleurgesteld worden. Hij zal wat hem is overkomen eerst op zichzelf moeten gaan verwerken en dat kan heel lang duren.

Sommige mensen zijn niet in staat om anderen graag te zien. Meestal door omstandigheden. Laat hem los, zo vlug mogelijk of je zit er voor tijden aan vast.