voor de dame smet een crosstrainer(help)

Hallo damess, ik heb jullie hulp nodig met ietss:
mijn crosstrainer geeft aan dat ik na 60 minuten 825 kilojoule verbrand ik weet dus niet wat ik heb verbrand want ik snap niks van dat kilojoule kan iemand mij dit aub uitleggen het is trouwes erg raar want in de sportschool verbrandde ik op de crosstrainner na een uur 1000 calorieen kan iemand me aub helpen?

http://lmgtfy.com/?q=van+kilojoule+naar+kcal

kilojoule is gewoon een andere iets om je verbrande energie te meten, ander soort ‘paketjes’ (net zoiets als mijl en km) dus je kan het gewoon omrekenen :slightly_smiling_face:
bijvoorbeeld op deze site: http://www.eenheden-omrekenen.info/Kilocalorie+in+Kilojoule+omrekenen.php

o en misschien in de handleiding opzoeken of je het kan veranderen op je crosstrainer?

Ik snap er nog steeds niets van ik zta op zon converter daar stond op dat 825 KJ=196.43 kcal dat kan toch helemala niet na 60 minuten in de sportschool was het na 60 minuten ongv 1000 kcal?

Ik heb zelf ook een crosstrainer maar je kunt echt niet per uur 1000 kcal. verbranden. 500 of 600 max. Ik denk dat het in de sportschool dan ook kj. was.

@tooske2000 geeft jou crosstrainer ook KJ aan? en wat betekdn dan 825 KJ? nee er stond echt 1000 kcal na een uur in de sportshool

euhm nee mijnes geeft gewoon kcal maar ik heb bekeken en ik verbrand in 15 min ongeveer 100 kcal. dus dat betekend in een uur 400 kcal. 825 is ongeveer 200 kcal staat op een website…

197,04786471768 Kilocalorie om precies te zijn. :wink:

pfff snap er serieus echt niks meer van :frowning_face:

Ik denk dat hij op de sportschool ook kilojoule rekende en geen kcal. Want 1000 per uur lijkt me onmogelijk. Ik heb een zwaarder gewicht en ben diehard op de crosstrainer en verbrand 400 kcal per half uur. Dus lijkt me onmogelijk dat jij 1000 kcal verbrand per uur.

Ik verbrand per uur ongeveer 500/550 kcal.

ik weeg ook niet weinig he xd @Perfectsecret maar gisteren verbrannde ik dus op mijn crosstrainer 825 na een uur…? maar dat waren KJ? kun je me dit aub uitleggen want ze zeggen dat 825 KJ ongv 200 kcal is maar dat is toch te weinig voor na een uur en had het nog op een andere site berekend dat as dan weer 425 kcal na een uur ben radeloos

Mag ik misschien je gewicht weten? je stand? en is je beweging matig of heel snel?

jah tuurlijk: gewicht: 85 stand snap er eerlijk gezegd nog niet heel veel van want heb em pas net ik druk meestal twee x op het + en mn beweging is denk ik matig tot snel of gewoon matig ik heb trouwens deze crosstrainer: http://www.fitnessgear.nl…osstrainer-ergometer-cxm6

Met jouw gewicht verbrand je gemiddeld ongeveer; 651 kcal per uur. Op stand 1 met een matige beweging. Ik denk dat je beter dit aan kunt houden, want crosstrainers rekenen over het algemeen een onnauwkeurig gemiddelde uit en dit kan dus ook verschillen per crosstrainer.

Edit; toch denk ik dat jij wat sneller beweegt en dus die KJ gewoon 825 kcal zijn. =)

@PerfectSecret bedankt ben veel wijzer geworden ik hou idd gewoon aan wat je zei en bereken die KJ gewoon als kcal