Voor de 2 de keer uit met ex

Hallo,

Ongeveer april was het uit met me ex. Daat heb ik veel over geschreven op dit forum en het heeft me erg geholpen erover te praten. Na een maand kwamen we weer bij elkaar. Echt totaal onverwachts en achteraf veel te snel. Maar goed we waren gelukkig , 2 keer op vakantie geweest met en zonder ouders en het was super. Het ging beter als voordat het uit was.

Nu is het weer uit. We hadden weer veel ruzie en de ruzies gingen iedere keer over kleine dingen. Maar wel heel vaak en t deed me echt pijn. Meestal dingen als dat hij te laat kwam en ik ongerust was en ineens niks meer van zich laat horen. Gister avond waren we zijn foto’s aan het kijken voor de lol op zijn mobiel en stonden er gemene teksten over ‘terug komen bij he ex is als en dan iets gemeens’ toen ik moest huilen zij hij stop eens met huilen je huilt al genoeg. Vanochtend weer zoveel ruzie en nu word ik genergeerd. Ik had nog sorry gezegd en dat ik hem niet kwijt wil. Ik wil hem niet kwijt. Ookal hebben we ruzies. En anders niet alweer op deze manier. Precies hetzelfde als vorige keer. Ik weet niet wat ik moet doen nu. Heb al een tijdje niks gestuurd maar Pff ik wil met hem praten.

Ja, maar de eerste keer ging het toch niet voor niets uit? Waarom zou het de tweede keer wel werken? Ik geloof niet dat mensen zo snel kunnen veranderen. Al die ruzies lijken me ook niet leuk in een relatie.

Nee dat weet ik maar de eerste keer ging het uit omdat hij totaal niet communiceerde en ineens dichtklapte. En hij heeft gezegd dat hij dat nu wel doet en ervan geleerd heeft. Maar nu doet hij weer precies hetzelfde. En waarom dan zo afsluiten ? Daar word toch niemand gelukkig van

Ja, hij gaat dus niet veranderen ook al zei hij van wel. Ik zou het gewoon uitmaken als ik jou was.

Nou t is in principe al uit want ik zij dat ik het niet meer kan zo. Maar we hebben er niet in het echt over gepraat. Ik bedoel t is 4 jaar wat weggegooid word. En vrijdag zouden we een weekend naar Walibi gaan !

Ruzies horen sowieso bij een relatie. Maar teveel ruzies zorgt ervoor dat de relatie kapotgaat. En zoals hierboven al werd gezegd: als het de eerste keer al niet werkte, waarom zou het de tweede keer wel werken? Gewoon laten gaan, je komt er wel overheen.

Ik ben nu geblokkeerd op watshapp. Net als vorige keer en toen vond hij dat al laag van zichzelf. Nu doet hij hetzelfde. Ik snap er niks van hoor die jongens. Gewoon BAM geblokkeerd. Me hele gezin zelfs.

ik zou hem gewoon laten zitten, hij is er blijkbaar klaar mee.
misschien had hij geen zin meer in ruzie en gezeik. sorry dit komt misschien hard over maar ik bedoel het goed!
maar als ik jou was zou ik gewoon door gaan zonder hem want het werkt blijkbaar niet…

Halllo ik ben je zussie komt goed moppie tis een klootzak en laat het gaan , je verdient beter <3

Maar vinden jullie het niet bizar dat je zo iemand kan blokkeren , net als me hele gezin en vrienden zonder enige uitleg?

Ruzies horen nu eenmaal bij een relatie. Ik schrok er alleen wel een beetje van dat jij moest huilen om het zien van een fotootje, dan kan ik wel begrijpen dat jou vriend daar wat van zegt. Dat is namelijk lichtelijk overdreven en jongens weten meestal niet zo goed wat ze met een huilend meisje aan moeten, als een vriendin dan om zoiets kleins al gaat huilen snap ik wel dat hij het een keer zat is.

No offence, maar misschien iets om rekening mee te houden. Het is maar een foto!

Ik ken jou eerdere topics niet, maar hieruit maak ik op dat jullie relatie om dezelfde reden weer uitgegaan is? Dan zou ik het hier gewoon bij laten. Jongens zijn sowieso wat minder goed in het uiten van emoties dan wij meisjes, maar als jij je zo aan hem ergert en het ruzies oplevert dan is het beter om zonder elkaar verder te gaan. Als hij dat wil veranderen dan kan dat niet in één maand tijd, dat kost maanden en misschien wel jaren. Laat het los, want zoals jij ook al zegt: niemand wordt hier gelukkig van.

Over het geblokkeerd zijn:

Waarschijnlijk is hij gewoon klaar met je en jou familie, daar zal hij best zijn redenen voor hebben. De reactie van jou zusje op het blokkeren zegt in mijn ogen genoeg (dat hij een klootzak is). Je hoort ook respect voor zijn keuzes te hebben, als hij klaar met jou is dan moet je dat accepteren en niet door blijven gaan. Als hij jou alleen zou blokkeren zou je nog via je zusje, moeder, vader, etc. kunnen gaan whatsappen en daar heeft hij blijkbaar geen behoefte aan. Laat hem gewoon met rust.

Op mij komt het heel erg over alsof jij je tegenover hem perfect gedraagt in jou ogen en hij niet kan communiceren en geen rekening met je houdt, misschien ziet hij dit wel hetzelfde? Hij zal niet zonder reden klaar met jou en het gezin zijn, toch?

Nouja t was meer alles bij elkaar waarom ik moest huilen. Hij loog erover dat hij die foto’s van z’n broer had wat achteraf niet waar was. En ik ben gewoon boos omdat hij dit voor de 2 de keer doet en beloofd had dat nooit meer te doen als we ik zo’n situatie kwamen. Maar er is over te praten maar we hebben er niet over gepraat het was ineens BAM weg. En hij was gewoon super hecht met mijn gezin en daarom vind ik het vreselijk dat hij ze zomaar blokkeert zonder iets te zeggen. Alsof het niks is.

En ik gedraag me natuurlijk niet altijd perfect dat weet ik ook wel maar als iemand het weer aanmaakt met het idee we gaan opnieuw beginnen en beter communiceren dan wou ik daar wel in geloven. Ondertussen hebben we wel weer 3 en half jaar gehad en dat was op de laatste maand na geweldig. :frowning_face: