Voor alle meisjes die onzeker zijn, gepest worden, naaktfoto's hebben enz.

Fijn, ik vond dat het gezegd mocht worden. :slightly_smiling_face:
En dank je wel voor je complimentje, vind ik echt heel erg leuk om te horen :grinning:

Heel lief! En ik vind het echt verschrikkelijk dat je wordt gepest :frowning_face: Ik hoop dat het gesprek op school iets heeft opgeleverd!

Nou… Er was zegmaar een meisje en die heeft al me vriendinnen afgepakt. Begon met 1 vriendin en toen zei ze tegen me anderen van : Zij gaat ook al niet meer om met haar omdat ze weet dat ik gelijk heb. En toen geloofde 2 van me vriendinnen haar en toen zei dat meisje en hun 2 geloven me ook en ze hebben spijt met haar om te hebben gegaan. En ik ging dus naar de mentor en toen sprak hij haar aan. Toen gingen allemaal meiden me uitschelden (ook de meiden die ik eerst ‘vriendin’ noemde). Toen was ik zo verdrietig dat ik dat ook zei tegen de mentor. Toen zei dat meisje: Ja nu haalt ze wel een beetje veel mensen erbij, zelfs haar vriendinnen. Die zouden haar nooit uitschelden. Nee dit verzint ze, ik heb haar nooit uitgescholden.
En nu ga ik dus al weken niet naar school uit angst in elkaar geslagen te worden.

Bedankt!!!
Dat meisje die ervoor heeft gezorgd dat de hele klas me uitscheld weet dat ik in het verleden ook gepest ben en mijn thuissituatie is ook ernstig #vreemdgaan
Dus ik ben echt zwaar depressief. Maar toch snijd ik mezelf niet, denk niet aan de dood.
Ik ben sterk en ik weet dat ook al kijken mensen niet meer naar de toekomst en zien ze alleen maar de negatieve kanten, zij ook sterk kunnen zijn. En sommige meiden hadden dit gewoon even nodig. Vond dat het gezegd mocht worden.
Je kan alleen maar helpen als je het zelf meegemaakt heb.
En ik weet precies wat er allemaal aan erge dingen gebeurt. Maar stay strong everything is gonna be allright. <3

Bij mij had een meisje dat ook gedaan toen… Maar ze gaan je toch niet gaan slaan? Je hebt helemaal niets verkeerd gedaan!
Weet je, ik kwam het meisje dat me vroeger zo het leven zuur had gemaakt, onlangs tegen. Ik had haar in tien jaar niet meer gesproken en ze bekeek me zo vies. Dat deed me beseffen dat ik nooit wat heb mis gedaan en dat het gewoon puur haar probleem was.
Dus denk alsjeblieft nooit slecht over jou. Kijk eens wat alle forumleden van jou denken (: Je bent vast en zeker een geweldig leuk persoon! (:

Wat naar om te horen! Ik vind het altijd zo rot als mensen gepest worden, ik snap dat echt niet…

Wat mij wel eens helpt is om bij situaties te denken ‘‘Maakt het over 10 jaar nog uit?’’. Dat is soms een enorme steun om situaties te relativeren.

Maakt het over 10 jaar nog uit dat dat meisje jou niet mocht? Nee, want jij kijkt vooruit en niet naar het verleden. :slightly_smiling_face:

Blijf vooral jezelf!

Wauw mooie woorden die me doen glimlachen.
Een meisje die me wou vermoorden heeft een jaar naar me nummer gezocht en toen me op whatsapp excuses aangeboden voor dat ze me leven een hell gemaakt heeft.
Terwijl ze weet waar ik woonde.
Vreselijke basisschooltijd. Groep 8 was vreselijk dus ben naar een andere school gegaan.
En nu in de middelbare weer raak. En dat meisje weet dat ik gepest ben, zij deed er zelfs aan mee…

Is lief.

Dit zal hun wel goed doen, als ze dit lezen. :slightly_smiling_face:

Super bedankt voor het lezen.
Awh bedankt! Echt lieve reacties, zo positief. Bedankt allen:)

Dankjewel! Ik ben nooit gepest geweest maar ik hoor bijna nooit ergens bij en heb niet veel vriendinnen. Gelukkig heb ik wel een solidaire klas. :slightly_smiling_face:

you’re special and if it is a hard world think about me. im here. im there. im everywhere. i will help you. you can do this.

Respect voor jou!

Stay strong girl

Dikke knuffel voor jou meid :sob::muscle:

:sob::muscle: :hugs:

Heel mooi geschreven. Al vind ik naaktfoto’s hebben en iets voor de webcam doen eigen schuld, je doet het of je doet het niet. Pesten kan je niks aan doen.

Super thanks voor alle reacties.
Altijd kunnen jullie dit nalezen als je even in een dip zit.
Im here.

Dit soort berichtjes kunnen zo mijn dag maken, dat besef dat er toch heel veel lieve mensen op de wereld zijn. Het komt allemaal goed met jou meid <3

lief van je. ik ben zelf ook gepest, maar niet zo erg als jij. als er iets is mag je me altijd noten, ik ben er voor je!
echt heel mooi hoe je dit hebt geschreven. je bent sterk genoeg om te overleven! laat niet van je kennen, je bent perfect zoals je bent!

wauw, ontzettend mooi geschreven!
dankjewel :slightly_smiling_face:

Je bent prachtig zoals je bent!

Joanne , Mettlesome, Landslide, zo lief van jullie!

Dankjewel voor de reactie!! :hugs: